پیشکسوت کشتی ایران:

مردم آنطور که شایسته نام جهان پهلوان تختی است از فیلم حمایت نمی کنند!

۱۳۹۸/۰۱/۰۹ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۸۲۸۰۸۹
مردم آنطور که شایسته نام جهان پهلوان تختی است از فیلم حمایت نمی کنند!
​ششم فروردین محمد رضا طالقانی پیشکسوت کشتی ایران به همراه حسن یزدانی قهرمان المپیک و قهرمان جهان،عباس حاج کناری مربی تیم ملی بزرگسالان ، علیرضا کریمی قهرمان سوم جهان، کامران قاسم پور قهرمان امیدهای جهان، پروزیر هادی قهرمان سوم بزرگسالان جهان، یونس امامی قهرمان جوانان جهان، مصطفی حسین خانی نقر سوم بزرگسالان جهان، بهنام حسام پور قهرمان بزرگسالان آسیا، ابراهیم مهربان مربی تیم ملی و قهرمان بازی های آسیایی ،در سینما آزادی به دیدن فیلم غلامرضا تختی نشست.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، محمدرضا طالقانی درابتدای صحبت هایش گفت:«سال گذشته در جشنواره فیلم فجر برای دیدن فیلم تختی به همین سینما آمدم و بعد از دیدنش آن را به همه مردم توصیه کردم. چرا که غلامرضا تختی از مردم است و مردم پهلوانشان را انتخاب کرده اند.».

او در بخش دیگری از صحبت هایش با اشاره به حوادث اخیر و مرگ بسیاری ازهموطنان گفت:« سالها پیش بعد از زلزله بم به دلیل همدردی با مردم دوست داشتم کاری انجام بدهم،متاسفانه انقدر به من تهمت زدند که ترجیح می دهم به شکل دیگری کنار مردمم در این شرایط سخت باشم.امروز با لباس سیاه مقابل شما ایستادم و متاسفم که در ابتدای سال بسیاری از هموطنان عزیزمان را از دست دادیم.».

طالقانی در پایان گفت: «دیدن فیلم غلامرضا تختی را به همه توصیه می کنم و خوشحالم که امروز در کنار قهرمانان تیم ملی کشتی فیلم را می بینم.یادمان باشد که مرام پهلوانی و آقا تختی تا همیشه ماندگار است و به همین دلیل این فیلم چه بخواهیم چه نخواهیم ماندگار است و متاسفم که تا بحال این فیلم از طرف مردم انطور که شایسته نام جهان پهلوان تختی است حمایت نشده است و شاید تعداد محدود سالن ها و سینماها هم مزید بر علت است.».

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز