در گفت و گو با تهیه کننده سریال نوروزی شبکه ۳ عنوان شد؛

پایان تصویر برداری سریال «زوج یا فرد» در خانه آفاق / تدوین قسمت دهم

۱۳۹۸/۰۱/۱۰ - ۰۵:۵۹:۰۰
کد خبر: ۸۲۸۲۸۴
پایان تصویر برداری سریال «زوج یا فرد» در خانه آفاق / تدوین قسمت دهم
تهیه کننده سریال «زوج یا فرد» از اتمام فیلمبرداری این سریال خبر داد.

مهران مهام، تهیه کننده سریال «زوج یا فرد»، در خصوص تصویربرداری سریالش به خبرنگار برنا گفت: روز گذشته آخرین سکانس سریال جلوی دوربین رفت و تدوین قسمت‌های نهم و دهم و البته مراحل فنی آن در حال انجام است. 

مهران مهام در خصوص فینال سریالش ادامه داد، همان طور که در طول سریال ملاحظه کردید تمام تلاش‌مان این بوده که از کلیشه ها و تکراری گفتن های شعار گونه پرهیز کنیم و به سمت انعکاس واقعی اتفاقات از طریق هر یک از شخصیت های قصه مان باشیم.

تهیه کننده سریال «بزنگاه» افزود: امروز مخاطب تلویزیون نیاز دارد واقعیت را بشنود تا به برنامه‌ساز از تهیه‌کننده تا نویسنده و کارگردان اعتماد کند تا بتواند اثر را باور کند. اگر ما بتوانیم در سریال سازی به باور تماشاگر سخت گیر امروز تلویزیون دست پیدا کنیم، بی شک تلاشمان جواب داده است در غیر این صورت بی تعارف باید بگویم هم وقت خودمان را  تلف کرده ایم و هم وقت مخاطبمان را. 

تهیه کننده سریال «دردسرهای عظیم» گفت: برای من و مدیران محترم شبکه بیش از هر چیز تولید یک سریال جذاب و مخاطب پسند در اولویت بوده است و در رسیدن به این مطلوب با وسواس کامل روی فیلم نامه، تک تک لحظات قصه، کاراکترها، کارگردانی و حتی تدوین نظارت داشتم و معتقد هستم برای این مردم باید بهترین ها تولید شود. 

وی در خصوص پایان بندی سریالش گفت:  همان طور که کوچکترین پلان نامرغوب، بی تاثیر  و دم دستی را در تدوین از کلیت هر قسمت خارج کرده ایم به دنبال این بودیم که فینال سریال نیز با آنچه معمولا در سریال های تلویزیونی اتفاق می افتند متفاوت باشد و امیدوار هستم تماشاگران محترم شبکه سه از دیدن این سریال لذت برده باشند و تا پایان ما را همراهی کنند.

 

نظر شما