درباره سریال بهرنگ توفیقی؛

«بر سر دوراهی»؛ ملودرامی درباره امتحان و تحول آدم‌ها

۱۳۹۸/۰۱/۱۲ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۸۲۸۷۱۷
«بر سر دوراهی»؛ ملودرامی درباره امتحان و تحول آدم‌ها
​مردم به تماشای آثار طنز در تعطیلات آغاز سال جدید عادت کرده‌اند اما مجموعه تلویزیونی «بر سر دو راهی» تنها سریال ملودرام و غیرطنز سیما در ایام نوروز امسال است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این سریال با تهیه‌کنندگی و فیلمنامه حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی ساخته شده است. عنقا و توفیقی قبلاً هم در تولید سریال «پدر» همکاری موفقیت‌آمیزی داشتند و این مجموعه، یکی از پربیننده ترین سریال های سیما در سال ۹۷ بود.

«بر سر دو راهی» داستان حامد، جوانی از طبقه فقیر جامعه است که قصد دارد با دختر عموی خودش ازدواج کند، اما مشکلات مالی و درگیر شدنش با رئیس یک مافیای قاچاق، گره سختی در زندگی اش ایجاد می‌کند. نجات یک پیرزن از سارقان مهاجم و رساندنش به بیمارستان، چالش جدیدی در زندگی حامد ایجاد می‌کند. چراکه ابتدا پیرزن به وی علاقه مند شده و از او خواستگاری می کند و پس از مرگش نیز بخش زیادی از اموال خود را که ثروت هنگفتی می شود را به حامد می بخشد و...

«بر سر دو راهی» روایتی پرکشش دارد و در بستر داستانی عاشقانه، به تحول و امتحان آدم ها در موقعیت‍های خاص و پیچیده می پردازد. غرق شدن حامد در دریایی از پول و سرمایه، به ظاهر یک خوشبختی بزرگ برای اوست، اما انتخاب های سختی را سر راه او قرار می دهد.

داستان سریال «بر سر دو راهی» نیز همچون فیلمنامه‌های قبلی حامد عنقا، در قالب روایت غیرخطی و رفت و برگشت پی در پی زمان به گذشته و حال است. 

از ویژگی‌های قابل توجه سریال «بر سر دوراهی» ترکیب بازیگرانی است که در آن ایفای نقش می کنند. به گونه‌ای که، بازیگرانی از نسل‌های مختلف در کنار هم حضور یافته و بازی‌های یکدستی را ارائه کرده اند؛ از قدیمی هایی چون عنایت بخشی، شهین تسلیمی، مجید مشیری، افسانه چهره‌آزاد و شیرین اقاکاشی تا بازیگرانی از نسل میانه مثل حمید گودرزی، مهراوه شریفی‌نیا، میترا حجار و بهنوش بختیاری و بازیگران جدیدی مثل بهرنگ علوی. البته باید به بازی متفاوت این بازیگران نیز پرداخت. عنایت بخشی، پس از سال‌ها دوری از تلویزیون، در نقشی شبیه به پدرخوانده حاضر شده و بهنوش بختیاری نیز که معمولاً بازیگر طنز است، از معدود نقش های جدی خود را بازی کرده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز