آیا محمدحسین میثاقی خوشبخت می شود؟؛

محمدحسین میثاقی بر سر دوراهی/ شرایط خاص مجری جوان!

۱۳۹۸/۰۱/۱۳ - ۰۵:۵۸:۰۰
کد خبر: ۸۲۹۱۸۲
محمدحسین میثاقی بر سر دوراهی/ شرایط خاص مجری جوان!
یادداشت؛ مجتبی احمدی

محمدحسین میثاقی بی شک یکی از جوانان با استعداد و باسواد در حوزه اجرای ورزشی است که کار او را بسیاری از اهالی ورزش و علاقه‌مندان به برنامه های ورزشی رسانه ملی می‌پسندند.

او زبان و لحن خودش را در اجرا دارد و جزو معدود مجریان جوانی است که در کنار عادل فردوسی‌پور رشد کرد، استعدادش شکوفا شد و البته مسیر خودش را طی کرد. او سبک و سیاق خودش را در اجرا دارد و می رود تا به یک مجری مولف در حوزه اجرای ورزشی تبدیل شود.

همکاری او با عادل فردوسی‌پور جدا از برنامه «نود» در برنامه «فوتبال 120» هم نشان از این دارد که آنها به یک اشتراک نظر در حرفه مورد علاقه‌شان که به نوعی امروزه دغدغه هر دوست رسیده اند.

محمدحسین میثاقی با توانمندی‌هایی که در حوزه اجرای فان، نگاه مفرح و فانتزی به کارش دارد با فاصله گرفتن از دیگر رقبا توانست خودش را در جایگاه امروزش تثبیت کند که اعتماد مدیران سیما را نیز برای خود به دست بیاورد.

اما نکته‌ای که این روزها برای میثاقی دردسرساز است و البته مدیران تلویزیون باید به این مسئله ورود پیدا کنند و تصمیم نهایی را بگیرند، برمی‌گردد به کنار رفتن عادل فردوسی‌پور که به اختلافش با مدیر شبکه سه برمی گردد.

جایگاهی که این روزها محمدحسین میثاقی از سوی مدیران تلویزیون به دست آورده است و بسیاری بر این هستند که او قرار است جایگزین عادل شود.

به هرحال محمدحسین میثاقی این روزها در شرایط خوبی قرار ندارد. او به لحاظ حرفه‌ای خودش را به عادل فردوسی‌پور مدیون می‌داند و از طرفی مجبور است در شبکه‌ای کار کند که مدیرانش شاید اقبالی دیگر به عادل فردوسی پور پرطرفدار ندارند.

از سوی دیگر فضای مجازی محلی است که طرفداران فردوسی پور و خانواده برنامه «نود» اجازه ندهند محمدحسین میثاقی آب خوش از گلویش پایین رود.

به هرحال کنار رفتن عادل فردوسی پور پیامدهایی دارد که مدیران سیما نیز قطعا این مسئله را قبل از تصمیم نهایی حدس زده اند. فردوسی پور را بسیاری از علاقه مندان  وطرفداران برنامه «نود» حاضر نیستند با هیچ مجری  دیگری حتی محمدحسین میثاقی که اصولا جزو پرطرفداران در تلویزیون است تعویض کنند.

در این شرایط قطعا جایگزین عادل فردوسی‌پور شدن سخت‌ترین تصمیم حرفه‌ای محمدحسین میثاقی خواهد بود که می تواند مسیر زندگی او را تغییر دهد.

با این حال نکته ای که شاید جای سوال داشته باشد این است که اگر شما جای محمدحسین میثاقی بودید چه می‌کردید؟ آیا برنامه‌ای نه حالا به عنوان «نود» ، شبیه به این برنامه که قرار است تحلیلی داشته باشد بر وضعیت فوتبال در کشور را می پذیرید؟

برنامه ای که یکی، دو شب گذشته با اجرای محمدحسین میثاقی روی آنتن رفت به نوعی برنامه «نود» بود که تحلیلی بر لیگ برتر و به خصوص دربی 89 داشت.

 قطعا میثاقی امروز بر سر دوراهی قرار دارد و نمی داند بین عادل فردوسی پور و طرفدارانش و ماموریتی که تلویزیون بر دوشش قرار خواهد داد کدام یک را انتخاب می کند.

بی شک اونیاز دارد مسیری حرفه ای را  طی کند و در این راه قطعا هر تصمیمی که بگیرد طرفداران عادل با او در زاویه قرار خواهند گرفت. در شرایط فعلی بی تردید به اندازه عادل فردوسی پور حال محمدحسین میثاقی هم خوب نیست چراکه نمی داند باید چگونه تصمیم بگیرد تا کسی از او نرنجد؟

چه تصمیمی بگیرد تا عادل فردوسی پور از او نرنجد؟

چه تصمیمی بگیرد تا مدیران شبکه از او نرنجند؟

چه تصمیمی بگیرد تا مسیر حرفه اش دچار خلال نشود؟

چه تصمیمی بگیرد تا جایگاهش در رسانه ملی به خطر نیفتد؟

و چه تصمیمی بگیرد تا طرفداران عادل فردوسی پور در فضای مجازی با او برخورد عجیب و غریب نداشته باشند؟

بی شک محمدحسین میثاقی جزو مجریان ورزشی با استعداد تلویزیون محسوب می شود و  که می توانیم او را بسوزانیم و یا با حمایت به جایی که مستحقش هست برسانیم.

در شرایط فعلی باید گفت این ماجرا نیازمند وساطت خود عادل فردوسی پور است تا با اجازه او، مجری جوان به تولید، ساخت و اجرای یک برنامه ورزشی ورود کند و از دردسرهای احتمالی برسر راهش نجات پیدا کند.

قطعا جایگاه عادل را کسی نمی‌تواند بگیرد چراکه او جای امروزش را از مردم دارد و به خاطر سال‌ها کار در این عرصه محبوبیتی دارد که با هیچ کس قابل قیاس نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز