در حاشیه روزهای آغازین سال ؛

رزیتا غفاری کم کار، اما پر از ایده و امید

۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۱۱:۴۹:۰۲
کد خبر: ۸۳۰۲۴۹
رزیتا غفاری کم کار، اما پر از ایده و امید
رزیتا غفاری بازیگر سینما و تلویزیون که در فیلم هایی چون پشت پرده مه، آب و آتش، تبریز در مه، در پناه تو به ایفای نقش پرداخته است در یک گفت و گوی صمیمی با خبرنگار برنا از علت کم کاریهای خود در سینما و تلویزیون گفت و دیدی که برای آینده روشن سینمای ایران داشت را عنوان کرد.

رزیتا غفاریبازیگر سینما و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار برنا؛  در خصوص فعالیت های جدیدش گفت: فعلا کار جدید پیش نیامده است، پیشنهاد سینمایی و تلویزیونی هم بوده  اما پیشنهادها  آنقدر ضعیف بود که  نتوانستم قبول کنم.

وی افزود: خودم هم به شدت نیاز به کار دارم هم به جهت مالی و هم به جهت روحی اما متأسفانه کارهای پیشنهادی بسیار ضعیف بوده است.

غفاری درباره فیلم های جشنواره فیلم فجر گفت: شاهد کارهای خوب هستیم و کارهای خوبی دارد ساخته می‌شود و انشالله رونق بگیرد و برای جوانانی که آمدند اتفاقات خوبی بیفتد.

وی افزود: در جشنواره، کار آقای روستایی (متری شیش و نیم ) را دیدم و خیلی دوست داشتم. سطح کارها نسبت به جشنواره‌های گذشته خیلی بالا رفته و شاهد کارهای بهتر هستیم مخصوصاً من به عنوان بازیگر به جهت بازیگری و کارگردانی فکر می‌‌کنم خیلی ترقی داشته و متد بازیگری خیلی فرق کرده است. 

بازیگر سریال تبریز در مه در پاسخ به این سوال که چرا  اخیرا فعالیتهایش  کم شده است گفت:  به این دلیل است که فضای کار به دیگران داده نمی‌شود. به همه بودجه نمی‌دهند، همه نمی‌توانند کار کنند. من الان یک فیلمنامه بسیار خوب در  دستم دارم که یک فیلمنامه‌نویس بسیار خوب آقای حمید امجد آن نوشته است و بسیار کار زیبایی از یک کار عروسکی که مربوط به دهه چهل است، فوق‌العاده است ولی اسپانسر و حمایتی وجود ندارد. من و آقای امجد و دوستان دیگر باید  بنشینیم و عده دیگری از دوستان باید کار کنند.

غفاری در پایان با بیان اینکه سال خوبی را برای همه مردم ایران آرزو می کنم گفت: من متأسفم برای آن نسلی که مجبورند  خودشان را با حیا و آبرو کنار بکشند و نظاره‌گر باشند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز