هم اکنون؛

تغییرات قصه هیچ ربطی به مدیریت شبکه سه ندارد

۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۵:۳۸:۰۰
کد خبر: ۸۳۱۱۱۲
تغییرات قصه  هیچ ربطی به مدیریت شبکه سه ندارد
گزارشی از نشست نقد و بررسی سریال نوروزی "زوج یا فرد" را از نظر می گذرانیم.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر برنا این نشست هم اکنون  با حضور عوامل اصلی فیلم با حضور هدایت هاشمی، مرجانه گلچین، ناهید مسلمی، سپند امیرسلیمانی، مهران رجبی، امیر عباس پیام مهران مهام، علیرضا نجف‌زاده، روشن روان در حال برگزاری است. 

مهران مهام در آغاز این نشست گفت :  بسیار تجربه خوبی است وقتی مردم راضی از اثری که تولید کرده‌ای،  راضی هستند. ما یک گروه بودیم مثل خانواده که بالای نود درصد مردم از ما خواستند که این سریال در فصل بعد ساخته شود بزرگترین دستمزدی است که دریافت کرده‌ایم.

وی گفت : هیچ سریالی در تلویزیون برای فصل دوم یا سوم ساخته نشده و اقبال و استقبال مردم است که باعث می‌شود تا به فصل‌های بعدی فکر شود. ما ساخت فصل دوم زوج یا فرد را قول نمی‌دهیم اما به آن فکر می‌کنیم.

مهام افزود : تغییرات هیچ ربطی به مدیریت شبکه سه ندارد. شبکه سه امسال در تعطیلات ماهواره را شکست داد و مدیریت شبکه سه باعث شد تا واژه درست آقازاده در این سریال نمود پیدا کند. شبکه سه امسال بدترین آیتم پخش سریال را داشت ولی با این حال سریال موفق به جذب مخاطب شد.

وی گفت: بدون یوسف تیموری و مهران غفوریان این سریال ساخته نمی‌شد و این شرط گروه ما بود.

امیر عباس پیام در ادامه کلام مهام گفت:  وقتی نگارش را شروع کردیم قصه یکی از موضوعات روز بود و بدون اینکه به حرفهایی که مدنظر داشتیم لطمه‌ای بخورد توانستیم این سریال را بسازیم و در این اتفاق مهران مهام بسیار تاثیرگذار بود و بدون اینکه جلب توجه کند و کمتر کسی متوجه تغییرات شود فیلمنامه را با تغییر مسیری کوچک نوشتیم و ساخته شد.

مهام گفت: ما از رسانه ملی پول میگیریم و فیلم میسازیم اما به هیچ وجه این سریال سفارشی نبوده و همه چیز از ذهن نویسنده‌های اثر به روی کاغذ آمده و نوشته شده است.

مهدی روشن روان هم در گفته خود از تجربه مدیرت در سازمان گفت و افزود  : فکر میکردم خیلی از بخش‌هایی که نوشتیم پخش نمی‌شود اما خوشبختانه این اتفاق نیفتاد  و سریال پخش شد.

هدایت هاشمی بازیگر اصلی این فیلم در ادامه گفت: من تابحال با مهران غفوریان، یوسف تیموری و مرجانه گلچین همکاری نداشتم اما تجربه همکاری در کنار این بازیگران برایم اتفاق خوشایندی بود و آن چیز که از بازخوردها دیده می‌شود می‌توان فهمید که مردم سریال را دوست داشتند.

وی با اشاره به حوادث اخیری که در زمینه بالای طبیعی به وجود آمده است گفت:  همانطور که هموطنانی از ما داغدار شدند عده‌ای در نوروز اتفاقات خوب برایشان افتاد و وقتی ما وظیفه ساخت یک سریال شاد نوروزی را بر عهده میگیریم باید به آن عمل کنیم و من امروز تماسی داشتم از مردم سیل زده که به من گفته شد ما امروز در کمپ هستیم در این وضعیت وحشتناک با دیدن سریال زوج یا فرد مصیبت‌های اتفاق افتاده‌مان را فراموش می کردیم.

عوامل فیلم زوج یا فرد امروز 616 پیام را پاسخ دادند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز