«چهره درقاب» بازتاب زندگی و آثارهنرمندان دغدغه مند انقلاب است

۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۶:۵۸:۱۷
کد خبر: ۸۳۱۶۳۶
«چهره درقاب» بازتاب زندگی و آثارهنرمندان دغدغه مند انقلاب است
مدیرگروه مستند روایت فتح از پخش مجموعه چهره درقاب از شبکه مستند سیما خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اصغر بختیاری مستندساز و مدیرگروه مستند روایت فتح درباره مجموعه چهره درقاب و پخش آن از رسانه ملی گفت:

این مجموعه محصول سال ۹۶ گروه روایت فتح است که به زندگی هنرمندان برجسته هنرانقلاب و آثار آنان می پردازد که طیف های مختلفی از هنرمندان من جمله عکاس،مجسمه ساز،نقاش،طراح صحنه ونویسنده در این مجموعه حضور دارند.

وی گفت: سعی داریم تا به یاری خدا و فراهم امدن شرایط ادامه این مجموعه را با حضور هنرمندان دیگر سایر رشته های هنری تولید کنیم تا انشاالله بتوانیم با معرفی این چهره های ماندگارو دغدغه مند هنر انقلاب زندگی و آثار این هنرمندان برجسته را در سطح جامعه و علی الخصوص برای نسل جوان منعکس کنیم.

بختیاری افزود: این برنامه از امشب دوشنبه نوزدهم فروردین ماه از ساعت ۱۹ ازشبکه مستند سیما به مدت هرقسمت ۴۰ دقیقه و به مناسبت هفته هنرانقلاب پخش می شود.

گفتنی است مراسم بزرگداشت شهید سید مرتضی آوینی فردا سه شنبه ۲۰ فروردین ماه و مقارن با بیست و ششمین سال شهادت وی توسط بنیاد فرهنگی روایت فتح ،در محل این بنیاد واقع در میدان فردوسی خیابان سپهبد قرنی روبروی پمپ بنزین ازساعت ۱۷ برگزار خواهد شد.

نظر شما