مهران مهام:

اگر شرایطش فراهم بود به ساخت فصل دوم «زوج یا فرد» فکر می‌کنیم

۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۸:۲۶:۳۲
کد خبر: ۸۳۱۶۵۳
اگر شرایطش فراهم بود به ساخت فصل دوم «زوج یا فرد» فکر می‌کنیم
مهران مهام از ساخت سریال «زوج یا فرد» گفت و اظهار داشت: باید کارشناسی شود و اگر شرایطش فراهم بود به ساخت فصل دوم «زوج یا فرد» فکر می‌کنیم.

مهران مهام تهیه‌کننده تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: مردم از ما تقاضا دارند که سریال «زوج یا فرد» را در فصل دو بسازیم اما هیچ سریالی تا امروز در تلویزیون با هدف ساخت فصل‌های بعدی ساخته نشده است. عوامل تولید سریال با توجه به بازخورد و استقبالی که صورت می‌گیرد به تولید فصل بعد آن فکر می‌کنند.

مهام خاطرنشان کرد: شرط لازم برای ساخت فصل بعد سریال «زوج یا فرد» در وهله اول خواست مردم است، یعنی مردم باید این را بخواهند که این سریال دوباره در فصلی دیگر ساخته شود. مسأله مهم دیگری که وجود دارد این است که قصه یک سریال باید پتانسیل ادامه پیدا کردن را داشته باشد. ما در هنگام ساخت «دردسرهای عظیم» به اینکه فصل بعد این سریال ساخته شود فکر نمی‌کردیم اما با استقبال مخاطبان و اینکه سریال قصه‌ای داشت که پتانسیل ادامه دادن در آن بود تصمیم گرفتیم فصل دوم را بسازیم. حتی فصل سوم این سریال نیز نوشته شده و آماده است اما از آنجا که جواد عزتی دچار اقبال در سینما شد و مسیرش تغییر کرد ساخت این سریال تا امروز منتفی شده است.

وی افزود: اگر یک قصه و درام پتانسیل ادامه دادن را نداشته باشند هیچ نیازی به این کار نیست و حتماً نباید از سریالی که استقبال شده فصل دیگری نیز ساخته شود چرا که یک سریال بد خاطره خوش فصل اول را از بین می‌برد.

این تهیه‌کننده اظهار داشت: یکی از مسائل مهمی که این روزها در بین مخاطبان تلویزیون گفته‌ می‌شود این است که بسیاری به مضمونی که از با این سریال از تلویزیون پخش شد اشاره می‌کنند. قانونی به تازگی تصویب شد و آن چیز که ما فکر می‌کردیم اتفاق نیفتاد و به همین دلیل به طور کلی موضوع و مضامین را تغییر دادیم اما از لحاظ جذابیت، هیچ لطمه‌ای به سریال وارد نشده است و هر مخاطبی می‌تواند بفهمد که سریال با ریتمی خوب و جذاب روایت می‌شود.

مهام در ادامه تصریح کرد: ما همیشه از نگفتن‌ها باختیم و این شجاعت تلویزیون ما و مدیران شبکه سه است که باعث شده تا ما بتوانیم به موضوعات مطرح شده در «زوج یا فرد» ورود کرده و آنها را مطرح کنیم. اینکه مسئولان اجازه بدهند فرزندان ما در همین مملکت گفتار و گفتمانی اینچنین روی آنتن داشته باشیم ضرر نخواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به ساخت سریال «زیر آسمان شهر» گفت: من هنوز انگیزه‌های لازم برای ساخت فصل جدید «زیر آسمان شهر» را در مهران غفوریان نمی‌بینم. برای ساخت یک اثر خوب و دیدنی باید زمان زیادی را صرف کرد. من با رضا عطاران و مهراب قاسم‌خانی هم صحبت کردم و به نتایج خوبی رسیدیم اما در نهایت هیچ تلاشی از مهران غفوریان ندیدم.

نظر شما