مرجانه گلچین:

«زوج یا فرد» تجربه متفاوتی برای من بود/ سکانس‌هایی که در آن عدم هوشیاری خود را باید نشان می‌دادم لبه طنز و تراژدی داشت

۱۳۹۸/۰۱/۲۱ - ۰۵:۵۹:۰۰
کد خبر: ۸۳۱۸۶۰
«زوج یا فرد» تجربه متفاوتی برای من بود/ سکانس‌هایی که در آن عدم هوشیاری خود را باید نشان می‌دادم لبه طنز و تراژدی داشت
مرجانه گلچین از تجربه بازی در سریال «زوج یا فرد» گفت و اظهار داشت: با وجود اینکه «زوج یا فرد» یک سریال طنز است بازی در آن تجربه متفاوت و جدیدی برای من بود.

مرجانه گلچین، بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: پیش از ساخت مجموعه تلویزیونی «زوج یا فرد» وقتی با قصه سریال آشنا شدم متوجه شدم مطمئناً سریال خوبی ساخته خواهد شد و در هنگام ساخت این اطمینان بیشتر شد اما وقتی امروز که پخش این اثر به پایان رسیده، بازخوردها را شاهد هستم می‌بینم سریال خیلی بیشتر از حد انتظار من دیده شده و مردم آن را دوست داشته‌اند و این برای من بهترین دستمزد است.

گلچین خاطرنشان کرد: وقتی پس از اتمام پخش سریال «زوج یا فرد» با همکارانم در این سریال دیدن کردم همه بابت این موفقیت به هم تبریک گفتیم و وقتی بازخوردها و صحبت‌های مردم درباره این سریال را می‌شنیدم متوجه شدم حتی بیشتر مخاطبان «زوج یا فرد» به ساخت این سریال در فصل دوم اصرار داشتند.

وی افزود: وقتی چنین بازخوردهایی را شاهد هستیم مطمئناً خستگی کار کردن در ایام نوروز از بین می‌رود و امروز خیلی خوشحالم که مردم سریال «زوج یا فرد» را دوست داشتند. همکاری با هنرمندانی که در این سریال حضور داشتند برای من بسیار خوشایند و جذاب بود و همچنین مهران مهام نیز از تهیه‌کننده‌های بسیار خوب تلویزیون است که با کمترین حاشیه و مشکلات سعی دارد اثرش را به بهترین شکل تولید کند. علیرضا نجف‌زاده نیز مطمئناً کارگردان آینده‌داری است که در آینده آثار موفق بیشتری از او را خواهیم دید.

این بازیگر در ادامه اظهار داشت: من در این سریال مثل اکثر آثاری که ایفای نقش کرده‌ام در یک فضای طنز ایفای نقش می‌کردم اما بازی در «زوج یا فرد» برای من تجربه جدیدی بود. با اینکه این سریال نیز طنز بود من نقش متفاوتی را توانستم ایفا کنم. در قسمتی از سریال هنگامی که من باید خود را درگیر قرص‌هایی که خورده‌ام نشان می‌دادم مرزی بین یک نقش جدی و طنز را باید در نظر می‌گرفتم و نقشم کاملاً در لبه تیغ این دو فضای متفاوت قرار می‌گرفت.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «نفس گرم» در ادامه گفت: سکانس‌هایی که در آن عدم هوشیاری خود را باید نشان می‌دادم لبه طنز و تراژدی داشت که خوشحالم کارگردان و همچنین مردم از بازی من راضی بودند و توانستم از پس ایفای این نقش برآیم. مطمئناً جدی شدن فضا و کاراکتر در حالیکه سریال یک اثر کاملاً طنز است به یکباره کار را برای بازیگر سخت‌تر می‌کند و این سختی یکی از جذابیت‌های بازی در سریال «زوج یا فرد» بود.

گلچین در پایان اظهار داشت: متأسفانه امسال با اتفاقات تلخی که برای مردم ایران در ایام نوروز رخ داد، عید به کام‌مان تلخ شد و وقتی تماس‌های متعددی از هموطنانم در شهرهای سیل‌زده داشتم و شنیدم از دیدن این سریال در دوران سختی که خانه و آرامش‌شان را از دست داده بودند لذت می‌بردند و این سریال به آنها کمک می‌کرد حداقل برای چند دقیقه دغدغه‌های خود را فراموش کنند بسیار خوشحال شدم و امیدوارم دیگر شاهد این اتفاقات تلخ در کشور نباشیم و همه عزیزانی که امروز درگیر این مشکلات شده‌اند خیلی زود به زندگی عادی خود برگردند و خسارات وارد شده نیز به زودی جبران شود. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز