پرس تی وی موشکافانه بررسی می کند:

رویکرد دوگانه غرب نسبت به دموکراسی در عربستان و ونزوئلا

۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۰۴:۵۹:۰۰
کد خبر: ۸۳۲۵۸۷
رویکرد دوگانه غرب نسبت به دموکراسی در عربستان و ونزوئلا
برنامه این هفته «از قلم افتاده» (Under reported) به بحث و بررسی پیرامون رویکرد متناقض کشورهای غربی درخصوص مساله دموکراسی در دو کشور نفت خیر ونزوئلا و عربستان سعودی می پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه با نگاهی به ویژگی‌های مردم کشورهای ونزوئلا و عربستان سعودی و دیدگاه دوگانه غرب در قبال این دو کشور، تلاش های غرب در اعمال فشار بر ونزوئلا به بهانه دموکراسی را مورد نقد و بررسی قرار می دهد.

این برنامه در ادامه به مرور وضعیت دموکراسی در عربستان و نمونه هایی همچون سرکوب مردم معترض، سرکوب اقلیت ها، فعالان حقوق بشر و نخبگان در این کشور پرداخته و دلایل سکوت غرب در قبال مساله حقوق بشر در عربستان را مورد واکاوی قرار می دهد.

تهدید کشورهایی همچون آلمان، بریتانیا، کانادا و آمریکا از سوی عربستان درخصوص مساله نفت و عدم عرضه آن به بازار در سال های اخیر نیز از دیگر محورهای مورد گفت و گو در این برنامه خواهد بود.

«از قلم افتاده» به تهیه کنندگی حامد عزتی زاده، پنجشنبه 22 فروردین ساعت 17:20 به وقت تهران به مدت 10 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه جمعه ساعت 04:00 ، شنبه ساعت 01:20 و 09:20 و یکشنبه ساعت 21:20 به وقت تهران پخش می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز