هیسپان تی وی پخش می کند:

«اقتدار هیتلر در پاریس سقوط کرده»

۱۳۹۸/۰۱/۲۲ - ۰۸:۲۹:۴۹
کد خبر: ۸۳۲۵۹۷
هاینریش هافمن، عکاس رسمی آدولف هیتلر و عکسی که وی از قدم زدن هیتلر در پاریس سقوط کرده ثبت کرده، سوژه «عکس های تکان دهنده» این هفته هیسپان تی وی است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مجموعه برنامه «عکس های تکان دهنده» به تهیه کنندگی و کارگردانی کیانوش الطافی ضمن بررسی تاریخچه عکاسی خبری، مهمترین عکس های خبری سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جهان را مورد نقد و بررسی قرار می دهد. 

سوژه این قسمت از برنامه درباره هاینریش هافمن، عکاس رسمی آدولف هیتلر و عکسی است که وی از قدم زدن هیتلر در پاریس سقوط کرده ثبت کرده است.

هاینریش هافمن، از نزدیکان صمیمی هیتلر به شمار می رفت و عکس های او بخش قابل توجهی از کمپین تبلیغاتی هیتلر بود تا خود او و حزب نازی را به عنوان یک پدیده  عظیم معرفی کنند. هیتلر حق امتیاز استفاده از تصویر هیتلر، حتی در تمبرهای پست را به او اعطا کرده بود، که هافمن را در طول حاکمیت هیتلر میلیونر کرد. عکسی که وی از قدم زدن هیتلر در پاریس سقوط کرده ثبت کرده، در آن زمان به عنوان نمادی از قدرت و احاطه نازیست ها در زمان جنگ جهانی دوم بر بسیاری از کشورهای اروپایی بود. 

 برنامه «عکس های تکان دهنده» کاری از واحد برنامه های شبکه پرس تی وی است که برای مخاطبان اسپانیایی زبان شبکه هیسپان تی وی به صورت زبان گردانی، روزهای پنج شنبه ساعت 9:45 به وقت تهران پخش و تکرار آن روز جمعه ساعت 3:45 و شنبه ساعت 5:45 است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز