مصطفی کوشکی:

۱۰ کامیون از اقلام اهدایی اهالی تئاتر به هموطنان سیل زده رسید

۱۳۹۸/۰۱/۲۷ - ۰۹:۲۱:۴۶
کد خبر: ۸۳۴۶۳۶
۱۰ کامیون از اقلام اهدایی اهالی تئاتر به هموطنان سیل زده رسید
مصطفی کوشکی با تأکید بر استقبال مردم از کمک به هموطنان سیل زده در لرستان تأکید کرد: اقلامی که مردم و خانواده تئاتر در حمایت از هموطنان سیل زده‌مان تهیه کرده بودند به دست مردم لرستان رسید.

مصطفی کوشکی کارگردان تئاتر در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: واقعاً عجیب است که مردم به هیچ یک از اقدامات خیرخواهانه که شاید مربوط به ارگان‌ها می‌شود اعتمادی ندارند. البته شاید دلیلش را می‌دانیم و مشخص است ولی خودمان را فریب می‌دهیم و به قولی خود را به ندانستن می‌زنیم. این اعتماد باید بین مردم به وجود بیاید و عملکرد مناسب در قبال این کمک‌ها می‌تواند بدبینی‌های شکل گرفته را از بین ببرد.

کوشکی خاطرنشان کرد: اما در واقع استقبال از کوششی که تئاتر مستقل برای کمک به هموطنان سیل زده کرد به حدی بود که من اصلا فکرش را نمی‌کردم که مردم و خانواده تئاتر تا این حد از کمک به هموطنان عزیزمان در لرستان که گرفتار سیل شده‌اند استقبال کنند.

وی افزود: من و دیگر همکارانم که در این حرکت خیرخواهانه با ما همکاری کردند سه روز به طور مستمر درگیر کار بودیم و مردم نیز به ما در این روزها بسیار کمک کردند و در نهایت 10 کامیون مملوء از اقلام جمع‌آوری شده به استان لرستان ارسال شد. ارسال این اقلام توسط جمعیت امام علی (ع) صورت گرفت و توسط هنرمندان تئاتری در لرستان به دست مردم رسید که ما به آنها اطمینان کافی داشتیم و آنها نیز با رساندن این کمک‌ها به مردم سیل‌زده لرستان تلاش ما را به نتیجه مطلوبی که مدنظر داشتیم رساندند.

این کارگردان تئاتر در ادامه اظهار داشت: با وجود اینکه تئاتر مستقل پذیرش کمک‌های نقدی را در برنامه خود نداشت مردم بسیاری با ما تماس گرفتند و از ما خواستند که با اعلام شماره حساب کمک‌هایشان را دریافت کنیم اما ما تنها کمک‌های غیرنقدی را پذیرفتیم و هیچ کمک نقدی از سوی تئاتر مستقل برای مردم سیل زده پذیرفته نشد.

وی در پایان گفت: اقلامی که برای کمک به مردم سیل زده ارسال شد شامل لوازم اولیه زندگی، پتو، خوراکی و... بود که طی پیگیری‌های انجام شده این اقلام به سرعت به دست مردم سیل زده لرستان رسید. ما در حال حاضر درگیر اجراهای تئاتر هستیم و خوشبختانه به تازگی خانه تئاتر با عنوان «نمایش همدلی» کاری خیرخواهانه را در نظر دارد که از این طریق کمک‌های مردمی به هموطنان سیل زده‌مان را ارسال می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز