بیشترین طرفداران «بازی تاج و تخت» در ایران از کدام استان‌ها هستند؟

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۰۶:۴۳:۱۷
کد خبر: ۸۳۵۰۴۲
بیشترین طرفداران «بازی تاج و تخت» در ایران از کدام استان‌ها هستند؟
شروع فصل آخر سریال «بازی تاج و تخت» که از محبوبیتی جهانی برخوردار است باعث شد تا خدمات‌دهنده‌های اینترنت در کشور برخلاف روزهای دیگر سحرگاه پرترافیکی را تجربه کنند. درحالی‌که اکثر ایرانی‌ها به شبکه‌های پخش قانونی این سریال دسترسی ندارند، به‌صورت ناگهانی جست‌وجو در گوگل در ساعت خلوت معمول روزهای دیگر برای دانلود این سریال افزایش چشمگیری داشت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، از حدود ساعت ۳:۵۰ دقیقه بامداد جست‌وجوها برای دانلود سریال «بازی تاج و تخت» به‌صورت ناگهانی اوج گرفته و جست‌وجوی کلیدواژه‌ها اکثرا در حدود ساعت ۵ صبح به بیشترین میزان خود رسیده است. این روند جهشی اما اکثرا تا حدود ساعت ۷ صبح و احتمالا عازم شدن کاربران به سر کار و تحصیل خود ادامه داشته است.

گزارش‌ موتور جست‌وجوی گوگل نشان می‌دهد بسیاری از کلیدواژه‌ها و عبارت‌ها برای پیدا کردن منابع داخلی و خارجی برای دانلود این سریال حدود ساعت ۵ تا ۵ و نیم بامداد روز گذشته به اوج رسیده است؛ به‌عنوان مثال جست‌وجوی عبارت Game of Thrones download در ساعت ۵:۳۴ بامداد به اوج رسیده و بیشترین جست‌وجوی این عبارت هم به‌ترتیب از سوی کاربران استان‌های تهران، گیلان و مازندران بوده است. کاربران شهر رشت حتی بیشتر از کاربران شهر تهران این جست‌وجو را روز گذشته به نام خود ثبت کرده‌اند.

براساس گزارش گوگل، جست‌وجوی «دانلود فصل هشت گیم آو ترونز» هم روز گذشته ۴۰۰ درصد جهش داشت و ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح به اوج رسید. بیشترین جست‌وجوی این عبارت به‌ترتیب در استان‌های کرمان، گیلان و خوزستان بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز