پخش از پرس تی وی:

خصومت آمریکا علیه سپاه در سالروز قطع روابط ایران و آمریکا

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۰۲:۰۳:۰۰
کد خبر: ۸۳۵۰۵۰
خصومت آمریکا علیه سپاه در سالروز قطع روابط ایران و آمریکا
اقدام آمریکا درخصوص قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست تروریستی خود در سالروز قطع روابط ایران و آمریکا در برنامه این هفته «ایران امروز» (Iran Today) مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه با اشاره به قرار گرفتن نام سپاه در فهرست تروریستی آمریکا در روز 19 فروردین ماه سال جاری، اهداف آمریکا از این اقدام از جمله ایجاد تفرقه میان مردم و حکومت ایران و تاثیرات و پیامدهای آن را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

این برنامه در ادامه با اشاره به موافقت مردم ایران با اقدامات سپاه پاسداران در دفع خطرات گروه های تروریستی منطقه به گفت و گو پیرامون اقدامات تروریستی دولت و ارتش آمریکا، حمایت دولت آمریکا از اقدام تروریستی حکومت عربستان در قتل و مثله کردن یک ژورنالیست در ترکیه و حمایت آمریکا از اقدامات ارتش عربستان در یمن می پردازد.

مشاوره آمریکا با ایرانیان ناراضی و گروهک های تروریستی برای اتخاذ تصمیم های مهم و خوش خدمتی ترامپ نسبت به نتانیاهو در آستانه انتخابات از دیگر محورهای مورد بحث در این برنامه به شمار می رود.

محسن رفیق دوست وزیر اسبق سپاه پاسداران، امیرعلی ابوالفتح کارشناس مسایل آمریکا، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی و دکتر جمالی نمایندگان مجلس مهمان این برنامه خواهند بود.

«ایران امروز» به تهیه کنندگی یوسف پورانوری و اجرای لیلا فرامرزی ساعت 01:03 بامداد چهارشنبه 28 فروردین از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت 07:00 و 20:00 ، پنجشنبه ساعت 09:00 و شنبه ساعت 12:00 پخش خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز