عصرجدید لباس آرایی؛

اولین مسابقه لباس آرایی در ایران

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۱۲:۴۲:۱۵
کد خبر: ۸۳۵۳۴۸
اولین مسابقه لباس آرایی در ایران
برنامه لباس آرایی «ملورین» با هدف آموزش طراحی مناسب پوشش بانوان، راهی تلویزیون اینترنتی فیلیمو شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «ملورین» به کارگردانی «آرمین قاسم زاده» در 8 قسمت 30 دقیقه ای تولید شده است که در هر قسمت از آن چهار شرکت کننده خانم براساس شرایط تعیین شده از سوی داوران دست به خرید لباس می زنند و در نهایت از سوی داوران مورد قضاوت قرار می گیرند.

«ملورین» اولین برنامه رقابتی لباس آرایی بانوان در دهه های اخیر است که سعی دارد تا از یک سو با تکیه به هنجارهای جامعه ایرانی-اسلامی و از سوی دیگر با استفاده از تکنیک های زیبایی شناسی و استانداردهای بین المللی حوزه سبک زندگی و لباس، راهکارها و پیشنهاداتی جهت ارائه چهره ای وزین، چشم نواز و روزآمد از بانوی ایرانی مطرح کند.

در این برنامه که با اجرای «فریبا نادری» و تهیه کنندگی «سعید صفرپور» مقابل دوربین رفته است، داوران در هر قسمت از 4 شرکت کننده برنامه می خواهند که برای 8 موقعیت اجتماعی و مناسبتی مختلف، پوششی متناسب انتخاب کنند و شرکت کنندگان هم با مراجعه به مزون ها، لباس هایی را برای چالش مطرح شده برمیگزینند و در نهایت مورد قضاوت داوران قرار می گیرند.

هدف اصلی تولید برنامه «ملورین» این است که با معرفی لباس های رنگی زیبا، فضای تیره ای که بر نوع رنگبندی پوشش بانوان در جامه است کمرنگ تر شود و همچنین آموزش چگونگی ایجاد تناسب میان پوشش و محیط و شرایط مختلف صورت گیرد.

گفتنی است برنامه لباس آرایی «ملورین» که تا به امروز 3 قسمت آن منتشر شده است، یکشنبه ها ساعت 7 از فیلیمو پخش می‌شود.

نظر شما