انتصاب مدیر یک کانال تلویزیونی

۱۳۹۸/۰۱/۲۹ - ۰۴:۵۹:۰۰
کد خبر: ۸۳۵۵۷۵
انتصاب مدیر یک کانال تلویزیونی
با حکم معاون برون مرزی، «ناجی چنانی» به سمت مدیر کانال العالم سوریه منصوب شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، درحکم پیمان جبلی معاون برون مرزی آمده است  نظر به مراتب تعهد ، شایستگی ، توانمندی و تجارب مفید جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «مدیرکانال العالم سوریه» منصوب می شوید.

در این حکم آمده است انتظار می رود با توجه به اهداف و ماموریت های مصوب این کانال با عنایت به شرایط سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی کشور سوریه و برنامه ریزی اجرایی متناسب با استفاده از تجارب ارزشمند شبکه العالم و بهره گیری مناسب از استعدادها و عناصر توانمند و با انگیزه و انقلابی نسبت به تهیه برنامه های مخاطب پسند و مبتکرانه با تبیین نقش جبهه مقاومت برای گذار از دوران حضور تکفیری ها و حامیان آنها و نیز برنامه های امیدبخش و وحدت آفرین همت گمارید.

چنانی ، دانشجوى دکتراى روابط بین الملل و دیپلماتیک دانشگاه اسلامى لبنان است . وی دارای  کارشناسى ارشد معارف اسلامى و حقوق از دانشگاه امام صادق (ع) است.

چنانی از سال 81 تا 90 گوینده خبر و مجرى برنامه هاى گفت و گوى سیاسى شبکه العالم  بود و پیش از این سردبیر ارشد نیوزروم شبکه العالم (از سال ٨١ تا سال ٨٧) ،  مدیر اتاق خبر شبکه العالم (از سال ٨٧ تا سال ٩٠) ، مدیر کل اخبار شبکه العالم ( از سال ٨٨ تا سال ٩٠) و  مدیر دفتر شبکه پرس تى وى، آى فیلم و هیسپان تى وى در لبنان (  ١٣٩٢ الى ١٣٩٤) بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز