در فیلم «بازگشت مری پاپینز»؛

خدمتکار دوست داشتنی والت دیزنی در ایران

۱۳۹۸/۰۱/۳۰ - ۰۶:۰۰:۰۰
کد خبر: ۸۳۵۷۲۶
خدمتکار دوست داشتنی والت دیزنی در ایران
فیلم «بازگشت مری پاپینز» با کسب 4 جایزه از اسکار و گلدن گلوب اکران می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ پس از نیم قرن شخصیت خدمتکار دوست داشتنی والت دیزنی با بازی امیلی بلانت بازگشته است.

مری پاپینز نامزد ۴ اسکار و ۴ گلدن گلوب سال ۲۰۱۹ شد. این فانتزی موزیکال توسط راب مارشال خالق موزیکال فوق العاده شیکاگو ساخته شده و ۸۰ درصد نظر مثبت منتقدان را به خود اختصاص داده است. 

دیوید رونی (هالیوود ریپورتر) نوشته است: فیلم بازگشت مری پاپینز در عین حال که به قالب و چهارچوب کلاسیک محصول نیم قرن پیش پایبند است، اما باز هم تلاش می‌کند که موارد جدید و تازه‌ی زیادی را به داستان خود اضافه کند. این اثر، مسیر منحصربه‌فرد و سرزنده‌ای دارد. شما در حین تماشای آن متوجه می‌شوید که هم نوستالژی و هم نوآوری در آن زیاد دیده می‌شود.

جانی اولکسینسکی (نیویورک پست) در مورد این فیلم اینگونه می نویسد: این قسمت از سری فیلم مری پاپینز، یک اثر کاملا جدید است و هیچ‌کدام از موسیقی‌های محبوب قسمت ابتدایی، در آن به کار برده نشده. اگر شما بتوانید این موضوع را بپذیرید، می‌توانید نظر خوبی به این اثر داشته باشید و از هزاران المان و عنصر سرگرم کننده‌ای که این فیلم ارائه می‌دهد، لذت ببرید. فیلم بازگشت مری پاپینز می‌تواند تعطیلات خوب و لذت‌بخشی را برای شما رقم بزند.

در خلاصه داستان آمده است: پس از چند دهه، دایه‌ی شگفت‌انگیز و سحرآمیز، "مری پاپینز"، دگربار به کمک خانواده "بنکس" و فرزندان "مایکل" می‌آید تا در دوران سختی از زندگی‌شان، آن‌ها را یاری کند و...

این فیلم پنج شنبه 29 فروردین ماه در باشگاه فیلم گالری رج اکران می شود.

نظر شما
پرونده ویژه