مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

کیفیت لازمه رونق تولید محصولات فرهنگی و هنری در کشور است

۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۱۰:۰۵:۰۲
کد خبر: ۸۳۷۲۶۳
کیفیت لازمه رونق تولید محصولات فرهنگی و هنری در کشور است
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل حوزه وزارتی «کیفیت» را لازمه رونق تولید محصولات فرهنگی و هنری در کشور دانست و گفت: تکریم اصحاب فرهنگ و هنر اولویت مهم این وزارتخانه است.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ محمدمهدی احمدی در نشست فرهنگی با کارمندان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود اظهار داشت: مبنا و اولویت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تکریم ارباب‌رجوع و اخلاق‌مداری است.

وی با بیان اینکه ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خود را خادم مردم می‌دانیم افزود: از شیوه‌های مؤثر در تکریم ارباب‌رجوع برپایی میز خدمت در ادارات است.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان داشت: اصحاب قرآنی، فرهنگی و هنری باید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را خانه دوم خود بدانند؛ بنابراین برای این مهم لازم است با این قشر در پیگیری مسائل و امورات با سعه‌صدر برخورد شود.

احمدی از جمله وظایف و رسالت‌های ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان‌های سراسر کشور را ابتدا کشف استعداد و سپس رشد و پرورش استعدادهای توانمند در حوزه‌های مختلف از جمله قرآنی، فرهنگی و هنری عنوان کرد و گفت: ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی باید پس از شناسایی و پرورش استعدادها، آن ها را برای حضور در برنامه‌های ملی و بین‌المللی معرفی کنند.

وی تأکید کرد: باید محصولات تولید شده قرآنی، فرهنگی و هنری از کیفیت بالایی برخوردار باشد؛ چه بسا اگر این مهم تحقق یابد شعار سال با نام رونق تولید عملیاتی و منجر به تحقق رونق اقتصادی شود.

مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان از برگزارکنندگان نمایشگاه کتاب در سال ٩٧ در شاهرود تقدیر کرد و این نمایشگاه را که با حضور فعالان قرآنی و اصحاب فرهنگ و هنر برگزار شد را بیانگر فرهنگ غنی این شهرستان دانست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز