کنسرت های آخر هفته؛

دومین هفته از دومین ماه بهار و کنسرت هایش

۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۰۵:۴۷:۰۰
کد خبر: ۸۳۷۹۲۲
دومین هفته از دومین ماه بهار و کنسرت هایش
کنسرت‌ها و رویدادهای موسیقایی مختلفی در ژانرهای متفاوت در اولین ماه سال روی صحنه می‌روند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ کنسرت فرزاد فرخ در روزهای شنبه و یکشنبه، 7 و 8 اردیبهشت ماه طی دو سانس در نمایشگاه بین المللی میلاد برگزار می شود. قیمت بلیت های آن از 65 تومان تا 165 هزار تومان فروخته شده است.

امید نعمتی روز یکشنبه 8 اردیبهشت ماه ساعت 21:30 در تالار وحدت روی صحنه می رود. قیمت های بلیت این کنسرت از 40 هزار تومن تا 150 هزار تومان به فروش می رسد.

کنسرت بهارآفرین به همراه حرکات فولکلوریک مهرگان روز شنبه 7 اردیبهشت ساعت 20:30 در تالار وحدت برگزار می شود. 50 تا 150 هزار تومان قیمت بلیت های این کنسرت است.

ماکان بند کنسرت خود را سه شنبه 10 اردیبهشت طی دو سانس در تالار وزارت کشور با قیمت بلیت 50 تا 165 هزار تومان روی صحنه می برد.

علیرضا طلیسچی سه شنبه 10 اردیبهشت در مرکز همایش های برج میلاد طی دو سانس برای هوادارانش اجرا خواهد کرد. قیمت بلیت های این کنسرت از 45 تا 175 هزار تومان است.

حمید هیراد دوشنبه 9 اردیبهشت در نمایشگاه بین المللی میلاد روی صحنه می رود. قیمت بلیت های این اجرا 65 تا 165 هزار تومان است.

روز پنج شنبه 12 اردیبهشت ماه محسن ابراهیم زاده در مرکز همایش های برج میلاد اجرا خواهد کرد. قیمت بلیت های آن از 45 هزار تومان شروع می شود و به 160 هزار تومان می رسد.

کنسرت گروه دختران دریا (ویژه بانوان) روز چهارشنبه 11 اردیبهشت ماه با قیمت 80 هزار تومان در فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

گروه نوشه با خوانندگی مینا دریس روز جمعه 13 اردیبهشت ماه در تالار وحدت روی صحنه می رود. قیمت بلیت های این اجرا از 45 تا 150 هزار تومان است.

زانیار خسروی هم روز جمعه 13 اردیبهشت طی دو سانس برای طرفدارانش اجرا خواهد کرد. قیمت بلیت های این کنسرت از 45 تا 175 هزار تومان است.

کنسرت بهنام بانی پنج شنبه 12 اردیبهشت در نمایشگاه بین المللی میلاد برگزار می شود. این خواننده پاپ طی دو سانس برای هوادارانش اجرا خواهد کرد. 

در بخش کنسرت های تلفیقی، پاپ و سنتی، گروه همایون پرنیا در تالار اندیشه حوزه هنری شنبه 7 اردیبهشت ماه روی صحنه می رود. قیمت بلیت های این کنسرت از 45 تا 110 هزار تومان است.

همچنین کنسرت گروه طریقت چهارشنبه 11 اردیبهشت ماه با اختصاص عواید آن به سیل زدگان در تالار وحدت برگزار می شود. قیمت بلیت های آن نیز از 50 تا 110 هزار تومان است.

گروه کر فیلارمونیک پنج شنبه 12 اردیبهشت ماه ساعت 18 روی صحنه می روند. گروه موسیقی فرناد هم در تالار رودکی روز جمعه 13 اردیبهشت به اجرای زنده خواهند پرداخت.

در ادامه کنسرت های این بخش، ارکستر هیژان روز پنج شنبه 12 اردیبهشت در تالار وحدت برگزار می شود.

در شهرستان ها مهدی جهانی در سالن سینما تئاتر چمران کرج روز جمعه 13 اردیبهشت ماه روی صحنه می رود. قیمت بلیت های ایناجرا از 60 تا 150 هزار تومان است. سینا شعبانخانی هم همان روز در هشتگرد اجرای زنده خواهد داشت. قیمت بلیت های این اجرا 80 تا 140 هزار تومان است.

روز جمعه 13 اردیبهشت ماه سامان جلیلی هم در سالن ملی الیگودرز برای اهالی لر به اجرای زنده خواهد پرداخت. قیمت بلیت های آن 35 تا 75 هزار تومان است.

12 اردیبشهت علیرضا طلیسچی در مرکز همایش و نمایشگاه بین المللی انزلی روی صحنه می رود. قیمت های بلیت آن از 60 تا 120 هزار تومان است. در همان روز اشوان در سالن همایش 9 دی هشتگرد به اجرای زنده خواهد پرداخت. بلیت های آن با قیمت 80 تا 140 هزار تومان به فروش رسیده است.

روز 12 اردیبشهت شهرام ناظری در سالن همایش خلیج فارش شهریار روی صحنه می رود تا برای هواداران سبک سنتی زنده اجرا کند. قیمت های این اجرا از 50 تا 165 هزار تومان است.

زانیار خسروی در ادامه کنسرت های شهرستانش 8 و 9 اردیبشهت در سالن سینما تئاتر چمران روی صحنه می رود. همچنین بابک جهانبخش در سالن همایش خلیج فارس روز چهارشنبه 11 اردیبهشت اجرای زنده خواهد داشت.

هوروش بند هم روز 10 اردیبهشت در تالار آربابا روی صحنه می رود. محسن ابراهیم زاده هم در کنسرت تمدیدی خود روز سه شنبه و چهارشنبه 10 و 11 اردیبهشت در تالار انتظار کرمانشاه اجرای زنده خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز