در شبکه سحر تحلیل می شود؛

بررسی دیدگاه های حزب جماعت اسلامی در تشکیل کابینه کردستان عراق

۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۰۹:۲۱:۱۸
کد خبر: ۸۳۸۰۷۵
بررسی دیدگاه های حزب جماعت اسلامی در تشکیل کابینه کردستان عراق
امروز در برنامه «مجله خبری»کانال کردی شبکه جهانی سحر، روند مذاکرات تشکیل کابینه نهم اقلیم کردستان عراق مورد تحلیل و بررسی قرار می گیرد.

 به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در برنامه « مجله خبری » امروز کانال کردی درباره سخنان اخیر نیچروان بارزانی، نخست وزیر اقلیم کردستان درباره توجیه دلایل تعویق در تشکیل دولت و منافع اقلیم در به درازا کشیده شدن مذاکرات با کارشناسان برنامه گفت و گو می شود. 

همچنین در این برنامه ، دلایل این که  تاکنون حزب دموکرات کردستان با حزب جماعت اسلامی وارد مذاکره نشده است ، تببین می شود. 

محور دیگری که در این برنامه به آن پرداخته می شود عدم تمایل حزب پارتی در 6 ماه گذشته به مذاکره با حزب جماعت اسلامی در خصوص مشارکت است که تاکنون حزب جماعت در این باره تصمیم نهایی را نگرفته است. 

موضوع دیگری که در تشکیل کابینه عراق این روزها مورد بحث و بررسی قرار گرفته ، اتهامی است که برخی رهبران حزب دموکرات کردستان به حزب جماعت اسلامی زده اند. حزب دموکرات کردستان ، حزب جماعت اسلامی را به رفتار دوگانه متهم می کند. 

 اجرای برنامه « مجله خبری » بر عهده عبدالله عابدی است. این برنامه امشب ساعت 22:30  به وقت تهران از کانال کردی شبکه جهانی سحر به مدت 36 دقیقه بر روی آنتن خواهد رفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز