از شبکه‌های سراسری و استانی؛

پخش ترتیل‌خوانی از حرم مطهر رضوی در ماه رمضان

۱۳۹۸/۰۲/۰۴ - ۱۷:۲۱:۴۷
کد خبر: ۸۳۸۰۷۸
پخش ترتیل‌خوانی از حرم مطهر رضوی در ماه رمضان
مدیر کل صداوسیمای خراسان رضوی در دیدار جمعی از قاریان برجسته خراسان رضوی، ترویج فرهنگ قرآن را مهمترین وظیفه رسانه ملی دانست.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در این جلسه نصرپور، مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی، ترویج فرهنگ قرآن را مهمترین وظیفه رسانه ملی دانست. وی سپس با بیان گزارشی کوتاه از مهم‌ترین فعالیت‌های صداوسیمای خراسان رضوی در حوزه قرآن و عترت، از اهتمام  این مرکز در این حوزه سخن گفت. نصرپور گفت: ما در حوزه قرآن و عترت هیچ سقفی برای فعالیت‌ها قائل نیستیم و مهمترین اولویت ما در صداوسیمای پایتخت معنوی قرآن کریم، ائمه اطهار و شهداست. مدیرکل صدا‌وسیمای خراسان رضوی افزود: در سال گذشته ۱۲۰ خبر مکتوب و ۶۰ گزارش خبری و ده‌ها برنامه مختلف قرآنی در خراسان رضوی تولید و برای پخش به تهران ارسال شده است. وی تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان روزانه ۴ تا ۵ برنامه ترتیل خوانی از حرم مطهر رضوی به صورت مستقیم از شبکه‌های سراسری و استانی پخش می‌شود که نتیجه تلاش همکاران ما در صداوسیمای خراسان رضوی است. نصرپور از جامعه قرآنی خواست تا با معرفی نخبگان قرآنی و کمک در محتواسازی، به تقویت تولیدات رسانه‌ای با موضوع قرآنی کمک کنند.

حجت الاسلام سیدموسی سلطانی نیز در این جلسه خواستار مطالبه‌گری صداوسیما از مسئولان قرآنی استان در فعالیت‌های قرآنی شد. در ادامه جلسه موارد و نکاتی درباره نحوه تعامل و همکاری در حوزه قرآن طرح و بررسی شد که در این بین پوشش تلویزیونی محافل قرآنی خانگی، توجه هرچه بیشتر به مفاهیم قرآنی، استفاده بیشتر از اساتید قرآنی به عنوان کارشناس برنامه‌های قرآنی و استفاده از قرائت‌های قاریان خراسانی در رادیو و تلویزیون استان از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز