در «انداز جهان» شبکه سحر پخش می شود؛

بررسی اهداف سفر عمران خان به ایران

۱۳۹۸/۰۲/۰۵ - ۰۹:۱۸:۵۹
کد خبر: ۸۳۸۰۸۶
بررسی اهداف سفر عمران خان به ایران
کانال اردو زبان شبکه جهانی سحر در راستای انعکاس اخبار و رویدادهای مهم خبری، برنامه «انداز جهان»، امروز خود را به سفر عمران خان نیازی، نخست وزیر پاکستان به ایران اختصاص داده است.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  سفر دو روزه عمران ‌خان نخست وزیر پاکستان به ایران که عصر روز یکشنبه با ورود وی و هیات همراهش به مشهد مقدس آغاز شد و با انجام دیدارها و گفت و گوی او در تهران با مقامات ارشد ایران ادامه یافت از محورهای امروز برنامه «انداز جهان» است.

با ارتباط مستقیم با کارشناس برنامه در پاکستان درباره اهداف این سفر و اهمیت آن بحث و گفت و گو خواهد شد.

ارتقای همکاری‌های دوجانبه در زمینه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی از جمله محورهای مذاکرات رییس جمهوری کشورمان  و عمران‌خان است. در این برنامه چگونگی ارتقای همکاری‌های امنیتی بین نیروهای دو کشور تببین می شود .

همچنین بررسی تصمیم بر تشکیل یک نیروی واکنش سریع مشترک در مرزهای ایران و پاکستان برای مبارزه با تروریسم در این برنامه مورد واکاوی قرار می گیرد.

اجرای این برنامه را محمد مهدی شرافت، علی عباس رضوی و ساجد حسین رضوی برعهده دارند.این برنامه با بررسی همه جانبه ابعاد پشت پرده رویدادها و فرآیندهای خبری منطقه و جهان، جایگاه مناسبی در میان مخاطبان خود یافته است.

برنامه تحلیلی «انداز جهان» در قالب ترکیبی گفت و گو محور هر روز به جز یکشنبه های هر هفته روی آنتن کانال 24 ساعته اردوی شبکه جهانی سحر است. تهیه کننده این برنامه محسن روخ دوست است.

«انداز جهان» امروز ساعت 18 از کانال اردوی شبکه سحر پخش می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز