رسانه ملی برگزار می‌کند؛

نشست بررسی چالش‌های حقوقی مالکیت فکری در فضای مجازی

۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۰۴:۰۱:۰۰
کد خبر: ۸۳۸۹۷۴
نشست بررسی چالش‌های حقوقی مالکیت فکری در فضای مجازی
رسانه ملی در نشستی با حضور نمایندگان سازمان جهانی مالکیت فکری چالش‌های حقوقی مالکیت فکری در فضای مجازی را بررسی می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا،  به مناسبت گرامیداشت روزجهانی مالکیت فکری(26آوریل)، معاونت حقوقی و امور مجلس رسانه ملی، یکشنبه 8 اردیبهشت در مرکز همایش‌های سازمان صداوسیما، میزبان معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی و اعضای کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، قضات محاکم قضایی  نمایندگان سازمان ثبت اسناد و املاک کل کشور و نمایندگانی از سازمان جهانی مالکیت فکری(وایپو)، خواهد بود.

در این نشست که با موضوع چالش‌های حقوقی مالکیت فکری در فضای مجازی با رویکرد تجاری سازی محتوای دیداری و شنیداری برگزار می‌شود،  70نفر از قضات کشور، نمایندگان سازمان‌های یاد شده و مسئولان معاونت حقوقی و امور مجلس رسانه ملی حضور خواهند داشت.

 گفتنی است برای اولین بار است که رسانه ملی میزبانی این نشست را عهده دار شده است.

سازمان جهانی مالکیت فکری یا وایپو یکی از سازمان‎های زیر‎مجموعه سازمان ملل متحد است که تمرکز اصلی فعالیت‎های آن بر روی جنبه‎های مختلف مالکیت فکری در کشورهای مختلف و ارائه راه‎کارهای جهانی در این زمینه، فعالیت می‎کند.  در سال ۲۰۰۰ میلادی در این سازمان تصمیم گرفته شد که سالانه روزی را به‎عنوان روز جهانی مالکیت فکری اختصاص دهند. از این‌رو، ۲۶ آوریل هر‎سال برای مالکیت فکری انتخاب شد.  

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز