در «ما مردم» پرس تی وی؛

فساد در میان روسای جمهور آمریکا از بوش تا ترامپ

۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۷:۵۱:۱۸
کد خبر: ۸۳۹۰۵۱
فساد در میان روسای جمهور آمریکا از بوش تا ترامپ
برنامه این هفته «ما مردم» موضوع فساد در میان روسای جمهور آمریکا از زمان جورج دبلیو بوش تا دونالد ترامپ را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این برنامه انواع مختلف فساد از جمله سوءاستفاده های جنسی، رسوایی های اخلاقی، پرداخت رشوه و حق السکوت و کسب و کارهای غیرقانونی را در بین روسای جمهور آمریکا مورد نقد و گفت و گو قرار داده و وضعیت دونالد ترامپ در این خصوص را بررسی می کند.

در این زمینه مسایلی همچون وعده های انتخاباتی ترامپ مبنی بر از بین بردن فساد و لابی‌گری در کاخ سفید و واکاوی میزان تحقق این وعده ها، انتصاب های نزدیکان ترامپ در موقعیت ها و جایگاه های حساس همانند ایوانکا ترامپ و جرد کوشنر همسر وی، اتهامات مطرح شده علیه نزدیکان و افرادی که ترامپ از زمان تصدی گری سمت ریاست جمهوری در شغل های مختلف به کار گرفته بود، مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

این برنامه همچنین با نگاهی به سیاست های ترامپ در قبال کشورهایی همچون چین و عربستان و تاثیر آن بر روابط دیگر کشورها با آمریکا به واکاوی رویکردهای ترامپ در قبال مسلمانان و ترویج اسلام هراسی توسط وی به اشکال مختلف و استفاده ابزاری ترامپ از جایگاه ریاست جمهوری برای دستیابی به اهداف خود می پردازد.

«ما مردم»به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی، شنبه 7 اردیبهشت ساعت 21:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 00:05 بامداد، 08:00 و 19:00 و سه شنبه ساعت 04:00 روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما