با انتشار کتاب «از تو می گویم»؛

بازیگری که نویسنده شد

۱۳۹۸/۰۲/۱۰ - ۱۲:۰۳:۴۵
کد خبر: ۸۴۰۳۲۳
بازیگری که نویسنده شد
سیاوش طهمورث می‌گوید: رشته اصلی من حوزه‌های کارگردانی و بازیگری، صداپیشگی، دوبله و به طور کلی رشته‌های نمایشی است، این است که نوشته‌هایم با هدف و به خاطر نویسنده شدن نیست.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سیاوش طهمورث، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که به تازگی به جرگه نویسندگان هم پیوسته است از انتشار اولین کتاب خود با نام «از تو می‌گویم» خبر داد و گفت: اصلا قصد چاپ کردن نوشته‌هایم را نداشتم، ولی دوستان اصرار داشتند که این نوشته‌ها را چاپ کنم. البته به غیر از این مجموعه داستان، نمایشنامه و فیلمنامه هم دارم.

او ادامه داد: رشته اصلی من حوزه‌های کارگردانی و بازیگری، صداپیشگی، دوبله در رادیو و طراحی است و به طور کلی در رشته‌های نمایشی فعالیت دارم، این است که نوشته‌هایم با هدف و به خاطر نویسنده شدن نیست. اما به هر حال درددل‌ها و دیدگاه‌هایی دارم که می‌توانم آن‌ها را در قالبی غیر از هنرهای نمایشی ارائه بدهم؛ به همین دلیل آن‌ها را برای خودم نوشتم که دوستان لطف داشتند و پیشنهاد چاپ آن‌ها را دادند.

طهمورث در ادامه درباره اولین کتاب خود گفت: «کتاب «از تو می‌گویم»، شامل قصه‌های کوتاهی است که در یک مجموعه جمع‌آوری شده است. چون الان دیگر متاسفانه خواننده‌های کتاب ما حوصله خواندن کتاب‌های صد یا دویست صفحه‌ای و بیشتر را ندارند. بنابراین بهتر است که برای آن‌ها قصه‌های کوتاه نوشته شود، تا به خواندن عادت کنند ما الان عادتمان را از دست داده‌ایم، و وقتی که به خواندن عادت کردند، می‌توان کم‌کم آن را وسیع‌تر کرد و موقعیت کامل‌تری برای آن ایجاد کرد​.

این بازیگر سینما و تلویزیون از انتشار کتاب‌های دیگری از خود در آینده نزدیک خبر داد و گفت: نوشته‌های دیگری هم دارم که برای چاپ آن عجله‌ای ندارم. اما به اصرار دوستان و به مرور چاپ خواهد شد. برای امسال یک کتاب دیگر هم در دست دارم، که آن هم در قالب داستان کوتاه است و به زودی چاپ خواهد شد. علاوه بر این فیلمنامه و شعر هم دارم که زمان دقیق چاپ آن مشخص نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز