از دریچه نگاه پرس تی وی؛

تحولات اخیر لیبی و چشم انداز اقتصاد و آینده این کشور

۱۳۹۸/۰۲/۱۱ - ۰۵:۵۹:۰۰
کد خبر: ۸۴۰۴۷۴
تحولات اخیر لیبی و چشم انداز اقتصاد و آینده این کشور
برنامه این هفته «شکاف اقتصادی»(Economic Divide) شبکه پرس تی وی تاثیر تحولات اخیر در لیبی بر اقتصاد این کشور و آینده ای که در انتظار آن است را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه به تهیه کنندگی کاوه تقوایی با مروری بر درگیری های اخیر میان جناح ها و گروه های مختلف در لیبی و حمایت برخی کشورها از ژنرال حفتر به نقد و بررسی مداخلات ناتو به رهبری آمریکا در لیبی و تاثیر آن بر اقتصاد این کشور در طی سال های اخیر می پردازد.

این برنامه همچنین با نگاهی به وضعیت لیبی در زمان قذافی و مقایسه با شرایط کنونی آن، جایگاه نفت در اقتصاد لیبی را مورد واکاوی قرار داده و پیرامون تلاش های غرب برای بهره گیری از منابع نفتی و ثروت لیبی در جهت منافع خود و نه منافع مردم لیبی بحث و تبادل نظر خواهد کرد.

بررسی تبعات حضور ناتو در لیبی و نقش آن در تضعیف اقتصادی و وضعیت زندگی مردم این کشور، واکاوی شرایط اقتصادی لیبی در آینده و بررسی نقش خلیفه حفتر در بهبود یا تضعیف وضعیت اقتصادی این کشور نفت خیر و ثروتمند از دیگر محورهای مورد بحث در این برنامه به شمار می رود.

«شکاف اقتصادی»با اجرای کاوه تقوایی ساعت 01:00 بامداد جمعه 13 اردیبهشت از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه نیز شنبه ساعت 01:03 بامداد، یکشنبه ساعت 09:00 و 20:00 و دوشنبه ساعت 12:00 روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز