در حاشیه بازدید از دهمین فرهنگ‌سرای کتاب؛

امینی: سازمان فرهنگی هنری اقدامات خوبی در ترویج کتابخوانی انجام داده است

۱۳۹۸/۰۲/۱۳ - ۰۸:۲۳:۲۴
کد خبر: ۸۴۱۲۰۶
امینی: سازمان فرهنگی هنری اقدامات خوبی در ترویج کتابخوانی انجام داده است
سید ابراهیم امینی عصر چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت با حضور در دهمین فرهنگ‌سرای کتاب از بخش‌های مختلف این مجموعه بازدید کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، سید ابراهیم امینی در حاشیه این بازدید درباره فعالیت‌های صورت گرفته در فرهنگ‌سرای کتاب گفت: متاسفانه سرانه مطالعه در کشور ما وضعیت مطلوبی ندارد. جوانان ما بیشتر از علم و فرهنگ و کتاب، درگیر فضای مجازی هستند و به همین دلیل مهم‌ترین رسالت نهادهای فرهنگی ترویج فرهنگ مطالعه است و باعث خوشنودی است که سازمان فرهنگی هنری این مهم را در ابعاد مختلف دنبال می‌کند.

امینی افزود: آنچه باید بیشتر به آن توجه کرد استفاده از ابزاری است که می‌تواند کتاب را برای مردم و به خصوص نسل جدید و کودکان به مرکز توجه برگرداند. استفاده از ابزارهای نوین و بازی و سرگرمی برای علاقه‌مند کردن کودکان به مطالعه می‌تواند موثر باشد که این امر در چند غرفه این فرهنگ‌سرا به خوبی دنبال می‌شود.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: امیدوارم سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بتواند با فعالیت‌های اثر گذار در این فرهنگ‌سرا و کتابخانه‌ها، فرهنگ‌سراها و مراکز فرهنگی دیگری که در اختیار دارد به عنوان مهم‌ترین مروج فرهنگ کتابخوانی در کشور شناخته شود.

دهمین فرهنگ‌سرای کتاب همزمان با سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلای امام خمینی(ره) روبه‌روی در شماره ۱۲ شبستان اصلی تا ۱۴ اردیبهشت میزبان علاقه‌مندان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز