از قاب پرس تی وی؛

حضور ظریف در شبکه تلویزیونی مورد علاقه ترامپ

۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۶:۲۸:۰۴
کد خبر: ۸۴۱۸۷۳
حضور ظریف در شبکه تلویزیونی مورد علاقه ترامپ
بحث و بررسی در مورد حضور ظریف در شبکه تلویزیونی مورد علاقه ترامپ یعنی فاکس نیوز و اظهارات وی در زمینه خروج آمریکا از معاهده هسته ای و موضع ایران در قبال اقدامات تروریستی در برنامه این هفته «ما مردم» صورت می گیرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی با اشاره به سفر اخیر محمدجواد ظریف، وزیر خارجه ایران به نیویورک و هشدار وی مبنی بر اینکه برخی از سیاستمداران آمریکایی تلاش می کنند تا تنش ها میان آمریکا و ایران را تشدید و جنگی میان این دو کشور آغاز کنند، تلاش بنجامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، جان بولتن مشاور امنیت ملی ترامپ و محمد بن سلمان ولیعهد عربستان برای متقاعد کردن ترامپ نسبت به آغاز جنگ با ایران را مورد بحث و گفت و گو قرار می دهد.

این برنامه در ادامه با نگاهی به انتقادات ظریف از عربستان و امارات متحده عربی به دلیل تلاش این دو کشور برای ضربه زدن به ایران در خاورمیانه، واکنش ایران در قبال فشارهای اقتصادی دولت آمریکا را مورد واکاوی قرار می دهد.

مذاکرات آمریکا و کره شمالی و میزان قابل اعتماد بودن آمریکا، اقدامات آمریکا برای برقراری صلح میان رژیم صهیونیستی و فلسطین و عدم اعتماد رهبران فلسطینی به این تلاش ها، دلایل گماشتن جرد کوشنر، داماد یهودی ترامپ به عنوان فردی برای حل مشکلات میان رژیم صهیونیستی و فلسطین و روابط آمریکا و عربستان و حمایت ترامپ از سعودی ها علی رغم نقض مکرر حقوق بشر توسط نیروهای سعودی در حمله به مردم یمن از دیگر مباحث مورد بررسی در این برنامه خواهد بود.

«ما مردم» شنبه 14 اردیبهشت ساعت 21:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 00:05 بامداد، 08:00 و 19:00 و سه شنبه ساعت 04:00 روی آنتن خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز