در روزها و شب های ماه مبارک رمضان :

ویژه های افطار و سحر در شبکه های برون مرزی

۱۳۹۸/۰۲/۱۴ - ۱۶:۴۲:۲۰
کد خبر: ۸۴۱۸۹۷
ویژه های افطار و سحر در شبکه های برون مرزی
به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان کانال آذری شبکه سحر ویژه برنامه هایی برای همراهی با مخاطبان و بینندگان خود در لحظات پرفیض افطار و سحر تدارک دیده است .

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  همزمان با شروع ماه مهمانی خدا ویژه برنامه افطار از ساعت 20:00 به وقت تهران به مدت 60 دقیقه پخش می شود که مشتمل بر بخش های متنوعی است . 

دعوت از یکی از چهره های اسلامی و دینی به عنوان کارشناس در برنامه و بیان اعمال واجب و مستحب و فضایل این ایام ، حضور مهمانی از میان خیرین و نیکوکاران به نام و شرح اقدامات وی ، پخش گوشه های از مسابقات بین المللی قرآن کریم در تهران و حضور یکی از میهمانان این مسابقات در برنامه ، پخش اذان مغرب به افق باکو همراه با نیایش با صدای یکی از صدا پیشگان معروف خطه آذربایجان به نام راسیم بالایف ، پخش گزارش هایی از حال و هوای مردم شهرهای تهران ، تبریز و ارومیه در این ایام و آداب و رسوم متداول آنان ، پخش کلیپ ها و فیلم های مناسبتی و نیز قرائت پیام های رسیده از طرف بینندگان در برنامه  از جمله بخش های این برنامه است. 

پناه نجف زاده تهیه کننده و عبدالله بحرالعلومی اجرای  این ویژه برنامه را برعهده دارند .  

همچنین در این شب های پر فیض کانال آذری از ساعت 3:15 به وقت تهران در مدت زمان 85 دقیقه برنامه هایی ویژه سحر برای بینندگان شبکه سحر در جمهوری آذربایجان تدارک دیده شده که اهم آن عبارتند از :  

حضور مهمان و کارشناس دینی در برنامه ، قرائت و شرح دعای ابو حمزه ثمالی ، ادعیه روزهای ماه مبارک ، پخش گوشه هایی از برپایی نماز جماعت در حرم حضرت معصومه (س) ، پخش اذان صبح به افق باکو و قرائت دعا و مناجات از جمله این برنامه ها است .  

تهیه کننده برنامه های ویژه سحر احمد منصفی و اجرای تمامی این برنامه ها که از شهر قم بر روی آنتن است برعهده جبریل آبی اف است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز