با انتشار پستی در اینستاگرام؛

تمجید تهیه‌کننده «ماجرای نیمروز» از سریال «شرایط خاص»

۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۳:۱۵:۲۳
کد خبر: ۸۴۲۷۵۷
تمجید تهیه‌کننده «ماجرای نیمروز» از سریال «شرایط خاص»
محمود رضوی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» و «لاتاری» با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش موفقیت سریال «شرایط خاص» را به سازندگان این مجموعه تلویزیونی تبریک گفت.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، متن پست منتشر شده در صفحه اینستاگرام محمود رضوی به شرح زیر است:

سلام علیکم

سالهای اخیر سریال سازی برای سیما امری خطیر و سخت شده،

۲-۳ سالی است که دیگر برای سیما دوغ و دوشاب تفاوتی ندارد، سریال ها را کیلوئی برآورد میکنند، کاری هم با کیفیت ندارند، متوهمی در روزهای اول حضور تیم جدید معاونت سیما ایده ی ملاک ریالی و سقف ریالی برای تولید سریالها گذاشت و معاون سیما هم به توصیه ی غلط او عمل کرد و شد امروز سریالهای سیما، کارهای لاغر، کم بازیگر و کم لوکیشن و کم بیننده!

این وسط برخی سریالها حکم کیمیا را دارند، تهیه کنندگان آن برای جذب مخاطب در این شرایط کمبود بودجه و نبود نقدینگی درست، تلاش کرده اند تا چه از نظر فیلمنامه وچه از نظر بازیگر و چه از نظر تعدد لوکیشن و ... معجزاتی کرده اند که حداقل حقیر بعد از چندسال تجربه به این فرمول نرسیدم!

تا پیش از این سریال هایی همانند بانوی عمارت و لحظه ی گرگ و میش برای حقیر اینچنین بودند.

شب گذشته قسمت آخر سریال «شرایط خاص» به تهیه کنندگی آقا سید مرتضی فاطمی از شبکه ۳ پخش شد، کاری که هم در جذب مخاطب موفق بود و هم توانست در مضمون و محتوا موفق عمل نماید.

به نوبه خودم به ایشان و همکارانشان خسته نباشید عرض میکنم و سپاس ویژه از مرکز بسیج سازمان برای راه اندازی این سریال در دوره ی قبل و ادامه این حمایت در دوره جدید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز