با لوگوی سحر بالکان به روی آنتن می رود ؛

«یوسف پیامبر» مهمان خانه های مردم در ماه رمضان

۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۰۵:۵۶:۰۰
کد خبر: ۸۴۲۷۶۵
«یوسف پیامبر» مهمان خانه های مردم در ماه رمضان
یوسف پیامبر(ع) در ماه رمضان امسال هم مهمان خانه های مردم بوسنی و هرزگوین است.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ از ابتدای ماه رمضان امسال پخش سریال یوسف پیامبر(ع) برای چندمین بار از چند شبکه تلویزیونی اروپایی آغاز می شود. این سریال که زیرنویس بوسنیایی  آن در کانال بالکان  شبکه جهانی سحر انجام شده است  در شبکه های محلی با لوگوی سحر بالکان به روی آنتن می رود. 

پخش سریال یوسف پیامبر(ع) از تلویزیون های  کانتون سارایوو پایتخت بوسنی و هرزگوین در قلب اروپا برای چندمین بار  صورت گرفته و مورد استقبال مسلمانان و پیروان سایر ادیان قرار گرفته است. به نحوی که طی سال های گذشته مدیران شبکه های مختلف منطقه بالکان با تماس با دفتر نمایندگی سازمان صداوسیما در این کشور خواستار دریافت  نسخه اچ دی این سریال برای پخش از تلویزیون های دولتی  جمهوری مقدونیه و مونته نگرو و تلویزیون های محلی  منطقه مسلمان نشین نووی پازار در جنوب صربستان  بوده اند.   

 با پخش سریال «یوسف پیامبر » در ماه رمضان امسال و با توجه به اینکه تلویزیون های  این کانتون،از قبیل  تلویزیون ووگوشچا،  تلویزیون کاکانی،  تلویزیون ایگمن و تلویزیون بوسنیا  در شبکه کابلی و دیجیتالی کشور بوسنی و هرزگوین قرار دارد، عموم مردم این کشور، مخاطبان نسخه زیرنویس شده سریال یوسف پیامبر(ع) توسط سحربالکان و با لوگوی این کانال هستند. 

 پیش از این نیز سریال‌های «مردان آنجلس»، «مریم مقدس»، یوسف پیامبر(ع)  و ... با لوگوی سحر بالکان  از شبکه‌های محلی در منطقه بالکان  پخش شده است اما امسال با پخش همزمان سریال یوسف پیامبر(ع)   از چند شبکه تلویزیونی و در ساعات مختلف اولین سریالی است که با لوگوی سحربالکان، از طریق سیستم کابلی بوسنی و هرزگوین  قابل مشاهده است. 

کانال بالکان شبکه سحر علاوه بر پخش از  ماهواره‌ هات برد از طریق سیستم کابلی این کشور و سیستم کابلی در جنوب صربستان و سیستم آی پی تی منطقه بالکان رله می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز