انتقاد تند کارگردان «شرایط خاص» از تلویزیون

۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۱۵:۴۹:۴۱
کد خبر: ۸۴۲۸۵۲
انتقاد تند کارگردان «شرایط خاص» از تلویزیون
وحید امیرخانی کارگردان مجموعه تلویزیونی «شرایط خاص» از پخش مسابقه فوتبال در زمان پخش سریال «شرایط خاص» انتقاد کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، وحید امیرخانی کارگردان سریال «شرایط خاص» در یک گفت‌وگو با اعتراض به زمانبندی پخش مسابقات فوتبال اظهار داشت: از ابتدا به ما اعلام کردند که زمان پخش «شرایط خاص» قبل از سریال «بانوی عمارت» است و باید مراحل فنی را به سرعت تمام کرده و کار را آماده پخش کنیم! ولی بنا به دلایلی شبکه تصمیم می‌گیرد این کار را چهار ماه بعد روی آنتن ببرد. پخش سریالی که کاملاً آماده است‌، چهار ماه عقب می‌افتد.

او که سریالش در اغلب شب ها با پخش فوتبال همزمان می شد، در ادامه تصریح کرد: همه چیز آماده می‌شود که یکدفعه به ما اعلام می‌کنند پخش دو مسابقه فوتبال هم به پخش شما خورده و دو شب پخش نمی‌شوید. شش قسمت از سریال روی آنتن رفته که تازه متوجه می‌شویم علاوه بر دو مسابقه قبلی چهار مسابقه دیگر هم به زمان پخش سریال خورده است. هنوز نفهمیده‌ام که در ساز و کار صدا و سیما با ۵۰ سال سابقه چطور شش یا هفت مسابقه می‌تواند در زمان پخش سریالی قرار داشته باشد.

وی در پایان افزود: اگر شبکه سه سیما قرار است ورزش پخش کند و شبکه ورزشی است چرا این هزینه باید از جیب مردم برای سریال صرف شود که بعد با این اتفاق مواجه شود. این سریال یا کلاً ساخته نشود و یا بهتر است در شبکه‌ی دیگری یا ساعات منظم دیگری پخش شود. من متوجه این کار تلویزیون نمی‌شوم و هر چه مدیران تحلیل می‌کنند باز هم متوجه نمی‌شوم... متاسفانه این آسیب‌ها هیچ اهمیتی برای مدیران تلویزیون ندارد و محلی از اعراب نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز