در «طبقه دوم»؛

امیرحسین صدیق روحانی می‌شود

۱۳۹۸/۰۲/۱۷ - ۱۲:۴۴:۰۰
کد خبر: ۸۴۳۱۹۷
امیرحسین صدیق روحانی می‌شود
امیرحسین صدیق که به تازگی در نقش یک روحانی مقابل دوربین فیلم سینمایی «طبقه دوم» رفته، گفت: نقش یک روحانی متفاوت را بر عهده دارم.

امیرحسین صدیق بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: به تازگی در فیلم سینمایی «طبقه دوم» به کارگردانی کریم رجبی و تهیه‌کنندگی علیرضا بیاتی در نقش یک روحانی مقابل دوربین رفته‌ام.

صدیق خاطرنشان کرد: پیش از این نیز نقش یک روحانی را بازی کرده بودم و چنین شخصیتی برای من بسیار جالب است و از آنجا که کاراکتر روحانی در این فیلم یک روحانی متفاوت است از بازی در آن استقبال کردم.

وی افزود: سادگی این شخصیت را دوست داشتم. کاراکترم در «طبقه دوم» با وجود اینکه یک روحانی است شخصیتی امروزی به دور از طنز اضافه است. کریم رجبی کارگردان خوبی است و در صحبت‌هایم با وی به این نتیجه رسیدم که «طبقه دوم» می‌تواند اثری متفاوت و خوب باشد که نظر مخاطبان و منتقدان را به خود جلب کند.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «نسل سوخته» در ادامه اظهار داشت: گروه سازنده «طبقه دوم» یک گروه حرفه‌ای و با تجربه است که پیش از این نیز در کنار هم در ساخت اثری دیگر حضور داشته و با هم هماهنگی بسیاری دارند. مدتی است که بیش از قبل گزیده‌کار شده‌ام، حضور مستدام و کم‌کاری هر دو می‌تواند به یک بازیگر آسیب بزند و من سعی دارم حضورم در سینما و تلویزیون به گونه‌ای باشد که آزاردهنده نباشد.

صدیق در پایان تأکید کرد: امیدوارم تولید این فیلم به خوبی پیش برود و این فیلم نیز بتواند مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد.

امیرحسین صدیق

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز