تا سپیده تهران با رادیو تهران

۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۵:۰۴:۰۲
کد خبر: ۸۴۳۸۰۳
تا سپیده تهران با رادیو تهران
ویژه برنامه «تا سپیده تهران» در سحرگاه ماه رمضان، با یادآوری وظایف مومنان نسبت به یکدیگر و شرح دعاهای روزانه در این ماه پرفضیلت از رادیو تهران پخش می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، برنامه «تا سپیده تهران» با آیتم‌های متنوعی تدارک دیده شده که می‌توان به آیتم «دعای پیامبران در قرآن» اشاره کرد، از آنجایی که آموزه‌های قرآنی بسیار ارزشمند است، ما در سحرهای این ماه پرفیض الهی تلاش می‌کنیم تا مخاطبان بیشتر با این دعاها آشنا شوند و انس بگیرند. نیایش‌های سحرگاهی با صدای نام آشنای گویندگان مختلف تهیه شده است که تقدیم حضور مخاطبان می‌شود. همچنین به منظور بهره‌مندی مخاطبان از لحظه‌های سرشار از نور و معرفت در ایام الله ماه مبارک رمضان، شرح دعاهای روزانه در این ماه پرفضیلت که توسط مرحوم آیت الله مجتهدی تهرانی(ره) بیان شده، تقدیم می‌شود. «با خدا حرف بزن» از دیگر بخش‌های برنامه «تا سپیده تهران» است که درباره دل نوشته‌ها و صحبت های مردم با خداست.  مهدی رستمی، صفات کمالی انسان از منظر ادبیات را با عطف بر گلستان سعدی، اشعار فارسی و کتب بزرگان ادب و هنر بازخوانی می‌کند. آیتم «سحر» نیز خاطرات ماه رمضان دختری به نام سحر را مرور می‌کند.

با توجه به این که هر برنامه با انتخاب یک موضوع روزانه، به وظایف مومنان نسبت به یکدیگر می‌پردازد، گزارشگران با رفتن به مساجد و مکان‌های متبرکه تهران، نظرات مردم را هم جویا می‌شوند. برنامه «تا سپیده تهران» کاری از گروه تهران و رویدادهای شبکه رادیویی تهران است که هر سحرگاه از ساعت 3:30 تا 6 پخش می‌شود. امیر بنی‌هاشمی و امیرحسین ثقفی تهیه‌کننده، مینا نیکانیک سردبیر، رضا خضرائی گوینده و مهدی رسولی و محبوبه نجف‌علی نویسنده، عواملی هستند که با این برنامه همکاری می‌کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز