تصویر رمضان از کانال های شبکه سحر

۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۳:۳۵:۱۴
کد خبر: ۸۴۴۶۳۲
تصویر رمضان از کانال های شبکه سحر
شبکه جهانی سحر معاونت برون مرزی صداوسیما در ماه رمضان امسال برنامه های ویژه و با حال و هوای رمضانی تهیه کرده است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، در کانال بالکان شبکه سحر برنامه های «عارفانه» به تهیه کنندگی امیر هوشنگ دارایی، «سعادت ابدی» به تهیه کنندگی مرکز اسلام اصیل قم و «عید فطر» به تهیه کنندگی سعید دیانتی در ایام ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده که در جدول پخش رمضان جای گرفته اند. 

در کانال کردی هم «تلاوت نور» ، مسابقه تلاوت قرآن کریم به تهیه کنندگی شاه رضا قوامی و عبدالله عابدی در حال پخش است. سریال «رستاخیز تفنگ ها» به گویش کرمانجی و به مدیریت دوبلاژ محمد فریدونی نیز پخش می شود.

برنامه «شب های رمضان» با افراد موفق و خانواده ها گفت و گو می کند و شامل برگزاری مسابقه برای حضار و آیتم های متنوع مرتبط با رمضان است که به تهیه کنندگی مصطفی محمودی بر روی آنتن کانال کردی است .سریال طنز «پادری» به گویش سورانی هم به مدیریت دوبلاژ محمد فریدونی زبان گردانی شده است و به روی آنتن می رود. 

کانال اردوی شبکه جهانی سحر با میلیون ها مخاطب ، : «ماه خدا» و «نسیم زندگی» به تهیه کنندگی عاطفه خالدی و علیرضا مهدوی را در این ایام تدارک دیده است و سریال «دردسرهای عظیم » به مدیریت دوبلاژ هادی زینلی و برنامه ای ویژه سحرگاه از دیگر برنامه های کانال اردو است. 

در کانال آذری ویژه برنامه سحر و افطار، برنامه ای ترکیبی فاقد نمایش شامل مراسم دعا ، نیایش و آداب قبل و بعد از سحر و افطار را شاهد هستیم که به تهیه کنندگی پناه نجف زاده و اجرای عبدالله بحرالعلومی و معین عبازاده در حال پخش است.

«آفتاب ولایت» ویژه شب های قدر مربوط به مراسم و آداب قدر و مناسبت ضربت خوردن و شهادت امام علی (ع) نیز کاری است از احمد منصفی. 

همچنین سریال های «رستاخیز تفنگ ها»، «باغ سرهنگ» ، «اگه بابام زنده بود» ، «آخرین ایست بازرسی» و «راز و نیار » نیز از دیگر ویژه های کانال آذری است. 

سریال «رستاخیز تفنگ ها» در باکو توسط امین عباس اف، «باغ سرهنگ» با همکاری نادر حمیدی شفیق ، «اگه بابام زنده بود» در باکو توسط سلیمان فرضعلی اف ، «آخرین ایست بازرسی » توسط یوسف نوعی و سریال مناسبتی «ناز و نیاز» در باکو توسط امین عباس اف دوبله و زبانگردانی شده است.

نظر شما