در پرس تی وی بررسی می شود؛

نگاهی به وضعیت نظامی آمریکا و حضور ناموفق آن در کشورهای منطقه

۱۳۹۸/۰۲/۲۱ - ۱۷:۲۷:۵۰
کد خبر: ۸۴۴۶۵۸
نگاهی به وضعیت نظامی آمریکا و حضور ناموفق آن در کشورهای منطقه
​برنامه این هفته «ما مردم» به بحث و گفت و گو پیرامون وضعیت نظامی آمریکا و حضور توام با شکست نیروهای نظامی آمریکا در کشورهای منطقه می پردازد.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  این برنامه با نگاهی به بودجه نظامی آمریکا که در ادوار مختلف که در سال 2017 معادل 600 میلیارد دلار بوده است، به بررسی دلایل و ضرورت های دولت آمریکا برای ایجاد و حفظ بزرگ ترین نیروی نظامی جهان خواهد پرداخت.

در ادامه این برنامه ضمن واکاوی کارایی و دستاوردهای نیروی نظامی آمریکا در مقایسه با حجم زیادی از بودجه این کشور که صرف آن می شود، دستاوردهای جنگ آمریکا در عراق و افغانستان برای این کشور مورد تبادل نظر قرار می گیرد.

این برنامه همچنین با مروری بر دخالت های نظامی آمریکا در کشور سوریه و نتایج ناموفق این دخالت ها، ادعای ترامپ قبل از پیروزی در انتخابات مبنی بر کم کردن بودجه نظامی و کاهش دخالت های نظامی آمریکا در کشورهای خاورمیانه و عدم پایبندی وی به این وعده ها را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

«ما مردم» به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی، شنبه 21 اردیبهشت ساعت 21:00 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه دوشنبه ساعت 00:05 بامداد، 08:00 و 19:00 و سه شنبه ساعت 04:00 روی آنتن خواهد رفت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز