پربازیگرترین فیلم سینمای ایران بعد از ماه رمضان اکران می شود؛

بعد از عید فطر ما همه با هم هستیم

۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۵:۱۷:۳۶
کد خبر: ۸۴۵۰۲۳
بعد از عید فطر ما همه با هم هستیم
فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم» به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه‌کنندگی سید رضا میرکریمی به عنوان پربازیگرترین فیلم سینمای ایران از عید فطر روی پرده همه سینماهای کشور می‌رود.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ ما همه با هم هستیم فیلمی پربازیگر به نویسندگی پدرام پورامیری، حسین امیری و محمد داودی، کارگردانی کمال تبریزی و تهیه‌کنندگی رضا میرکریمی است.

این فیلم "ول شدگان" نام داشت اما به دلایلی به" ما همه با هم نیستیم" و بعد به "ما همه با هم هستیم" تغییر نام داد و فیلمبرداری آن از فروردین تا خرداد ۱۳۹۷ انجام شد. مهران مدیری بعد از فیلم "همیشه پای یک زن در میان است" و لیلا حاتمی پس از فیلم "شیدا" برای دومین بار با کمال تبریزی در کمدی "ما همه با هم هستیم" همکاری می‌کنند. این فیلم دومین فیلم کمدی ای (بعد از خوک) است که لیلا حاتمی حضور در آن را پذیرفته‌است.

مهران مدیری، محمدرضا گلزار، لیلا حاتمی، ویشکا آسایش، هانیه توسلی، پژمان جمشیدی، مانی حقیقی، جواد عزتی، سروش صحت، حسن معجونی، مهران غفوریان، نادر فلاح، سیروس گرجستانی، علی شادمان، رضا ناجی، سام نوری، فرزین محدث، بهادر مالکی، یداله شادمانی، محمدمهدی حسینی‌نیا، شیرین آقا کاشی، بهزاد قدیانلو، اشپیتیم آرفی، لیدا فتح‌اللهی، شیوا بلوچی و دانیال کاظمی در آن ایفای نقش کرده‌اند.

داستان فیلم در بستری کمدی روایت می‌شود و ماجرای سقوط یک هواپیما همراه با مسافرانی است که رازهای مختلفی دارند؛ راز‌هایی که قرار نیست تا ابد پنهان بمانند.

 

 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز