به دنبال عدم پخش برنامه «ماه ماه» در ماه رمضان؛

حمایت ترانه سرای معروف از بنیامین بهادری

۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۰۷:۴۱:۵۶
کد خبر: ۸۴۵۲۸۲
حمایت ترانه سرای معروف از بنیامین بهادری
علی بحرینی ترانه سرای مشهور ایرانی در یادداشتی با حمایت از بنیامین بهادری نوشت: برخی کارشان مخالفت با هر پدیده ای است که موقعیتشان را به خطر می اندازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ علی بحرینی روزنامه نگار و ترانه سرای مشهور ایرانی که سابقه همکاری با خوانندگان بسیاری از جمله محسن چاوشی، احسان خواجه امیری، مهدی یراحی، بابک جهانبخش، سیروان خسروی، بنیامین بهادری و... را در کارنامه دارد، با انتشار یادداشتی به حمایت از بنیامین بهادری پرداخته و می نویسد برخی بدون این که نوع حرف زدن و اجرای او را دیده باشند با مجری گری او مخالفت می کنند.

او درباره این خواننده که قرار بود اجرای برنامه ماه رمضانی «ماه ماه» را بر عهده گیرد نوشت:

«بنیامین بهادری را از حدود بیست سالگی اش می شناختم، کنار فرید احمدی بود، ترانه می نوشت و آهنگ می ساخت. آلبوم «گل های رنگین کمان2» با آثار او به یکی از آلبوم های پرمخاطب موسیقی کودک تبدیل شده بود. سال 82 از زبان فرید شنیدم بنیامین می خواهد خواننده هم بشود. نه رفتارش، نه گفتارش و نه تیپ و قیافه اش به رفتار و گفتار و استایل هیچ یک از آهنگسازها و حتی خواننده هایی که می شناختم شباهتی نداشت.

اما او با آلبوم «بنیامین 85» موسیقی پاپ ایران را تحولی بزرگ مواجه کرد. این آلبوم فراگیرترین آلبوم تاریخ موسیقی ما بود. بنیامین ثابت کرده توانستن را بلد است. هنوز هم ملودی های بنیامینی سهم عمده ای از تولیدات موسیقی پاپ ایران را در اختیار دارد. حالا بعد از حدود چهارده سال، عده ای که گویا علم غیب دارند مدعی هستند که او نمی تواند مجری تلویزیونی خوبی باشد؛ عجیب است نه؟!

آنها نه می دانند بنیامین به عنوان مجری چه حرف هایی بزند و نه می دانند که قراربوده چگونه حرف بزند. اما این را می دانند که او مجری خوبی نیست. وظیفه بعضی ها مخالفت است خصوصا با هر پدیده ای که امکان دارد، شغل و میز و موقعیت خودشان را به خطر بیاندازد.

شاید لحظه ای به این فکر کردند که اگر بنیامین مجری شود باید به بالا دستی ها جواب پس دهند. به همین دلیل تشخیص دادند که او مجری خوبی نیست!»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز