شبکه سحر بررسی می کند؛

زاویه نگاه تازه به رویدادهای سیاسی

۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۵:۲۷:۵۶
کد خبر: ۸۴۵۶۵۰
زاویه نگاه تازه به رویدادهای سیاسی
بررسی رویدادهای مهم خبری و انعکاس اخبار دقیق و صحیح، ماموریت برنامه «زاویه نگاه» به عنوان یکی از پرمخاطب ترین برنامه های کانال اردوی شبکه سحر است.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛  در این برنامه ضمن بررسی تحولات ایران و منطقه به لشکرکشی آمریکا و تهدیدات آن علیه ایران و قصد وی از اینگونه تهدیدات می پردازد. 

مهمان برنامه امروز « زاویه نگاه » دکتر عباس علی سعیدی کارشناس سیاسی است که درباره آخرین رویدادها در هفته گذشته مربوط به تهدیدات کاخ سفید علیه تهران و اعزام ناو هواپیما بر آبرهام لینکلن آمریکا به سمت خلیج فارس ، گفت و گو خواهد کرد.

در ده روز اخیر ایالات متحده آمریکا در واکنش به تهدیدات جمهوری اسلامی ناو آبراهام لینکن، ناوگروه ضربتی و یگان بمب‌افکن به منطقه خلیج‌فارس اعزام کرده که با هشدار جمهوری اسلامی مواجه شده است.

در این برنامه همچنین بخشی از مهمترین تصاویر برجسته خبری به صورت وله در زمینه پربحث ترین موضوعات هفته پخش می شود.

اجرای این برنامه بر عهده عظیم رضوی است و تهیه کنندگی « زاویه نگاه » را حسین خروجی بر عهده دارد.

نشست 12 دقیقه ای با حضور کارشناسانی در استودیو و کارشناسانی که از طریق ارتباطات تلفنی، اسکایپ و اس ان جی با آنها تماس برقرار می شود از دیگر بخش های این برنامه پربیننده است که در آن دیدگاه های تحلیلگران درخصوص رویدادهای مهم منطقه ای و جهانی برای ببیندگان کانال 24 ساعته اردوزبان شبکه بین المللی سحر ارائه می شود.

مدت زمان برنامه «زاویه نگاه» 28 دقیقه است که امروز ساعت 13:10 از کانال اردو پخش می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز