شرکت رادیو استانبولی معاونت برون مرزی برگزار میکند؛

جشنواره «روزهای رادیو» در قونیه

۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۶:۲۱:۰۶
کد خبر: ۸۴۵۶۶۳
جشنواره «روزهای رادیو» در قونیه
​در جشنواره «روزهای رادیو» که از 12 تا 16 اردیبهشت در «قونیه» ترکیه برگزار شد از فعالیت های رادیو استانبولی معاونت برون مرزی رسانه ملی تقدیر شد.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ در جشنواره روزهای رادیو که از تاریخ 2 تا 7 ماه مه در از سوی سازمان «تی آرتی » در قونیه ترکیه با حضور رادیوهای مختلف جهان و برنامه سازان برگزار شده بود ، بر تاثیرگذاری این رادیو در میان جامعه مخاطبان ترک تاکید شد.

هدف از برگزاری این جشنواره که همه ساله در یکی از شهرهای ترکیه برگزار می شود ، تبلیغ فعالیت های رادیویی ، جذب مخاطب ، آشنایی آن ها با مجریان و برنامه سازان و نحوه فعالیت های رادیویی توصیف شده است.

در این مراسم که برای نخستین بار رادیو استانبولی اداره کل آسیای میانه و قفقاز معاونت برون مرزی در آن شرکت کرده بود از برنامه های رادیو استانبولی قدردانی و درخصوص انتقال تجربیات و گسترش زمینه های همکاری ها رایزنی شد.

در این جشنواره علاوه برر رادیوهای تی آر تی از برخی کشورها همچون قبرس ، عراق، جمهوری آذربایجان ، مقدونیه ، فرانسه ، برنامه سازان رادیوهای ترکی نیز شرکت کرده بودند.

مسئولان و برنامه سازان شرکت کننده در این جشنواره ، رادیو ترکی استانبولی رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران را یکی از رادیوهای شناخته شده و تاثیرگذار در میان جامعه مخاطبان ترک زبان توصیف کردند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز