داغ ترین هشتگ رسانه های غرب و جهان عرب مشخص شد؛

اظهارات واهی ترامپ علیه ایران

۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۵:۳۴:۲۴
کد خبر: ۸۴۵۶۸۸
اظهارات واهی ترامپ علیه ایران
برنامه «هاشتاغ» شبکه العالم در بررسی مهمترین اخبار دنیای عرب، اظهارات اخیر ترامپ در مورد مذاکره با ایران را به عنوان مهمترین هشتگ بررسی می کند.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه «هاشتاغ» این هفته از مهمترین هشتگ های جهان عرب، به موضوع انتظار ترامپ برای برقراری تماس تلفنی از سوی ایران که با واکنش های تمسخر آمیز رسانه ها مواجه شد پرداخته است. 

افنان المعمار، مجری این برنامه، همچنین جنایت جدید عربستان در قطیف، عکس العمل کاربران به تروریست خواندن شهید احمد یاسین توسط مطبوعات عربستان، خشم سودانی ها از دخالت امارات و عربستان برای به انحراف کشاندن انقلاب مردمی و اظهار نظرهای گوناگون درباره گرانی یک وعده سحری در مصر ، مورد بررسی قرار می گیرد.

در این برنامه به آن توجه داده می شود که بنا بر گزارش منابع محلی در استان قطیف یمن، نیروهای رژیم سعودی شهرک السنابس در جزیره تاروت در استان قطیف را روز گذشته محاصره کرده و سپس به آن یورش بردند. 

نیروهای سعودی همچنین به سمت یک خانه در شهرک السنابس چندین ساعت تیراندازی کردند. در این تیراندازی ها شماری از جوانان شهید شدند.

برخی منابع در استان قطیف درباره جزئیات یورش نیروهای سعودی گفتند: یورش به شهرک ساعت 10 صبح بعد از محاصره شدید امنیتی آن توسط شماری از زره پوش ها و خودروهای زرهی آغاز شد. نیروهای سعودی از ورود خودروهای آتش نشانی و آمبولانس به محل یورش خود جلوگیری کرده و به طور پراکنده و گسترده در شهرک تیراندازی کردند.

برنامه «هشتگ» امروز دوشنبه 23 اردیبهشت ماه ساعت 21 به وقت تهران بر روی آنتن خواهد رفت و روز سه شنبه 24 اردیبهشت ماه ساعت 13 نیز تکرار خواهد داشت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز