نماینده دادستان:

تهیه‌کننده «شهرزاد» ۱۰۷ میلیارد صرف عیش و نوش کرده!

۱۳۹۸/۰۲/۲۴ - ۱۴:۰۲:۵۶
کد خبر: ۸۴۶۰۴۸
تهیه‌کننده «شهرزاد» ۱۰۷ میلیارد صرف عیش و نوش کرده!
قاضی مسعودی مقام در جلسه رسیدگی به اتهامات از متهمان بانک سرمایه با اشاره به اتهامات مربوط به سید هادی رضوی اظهار داشت: تهیه‌کننده «شهرزاد» 107 میلیارد صرف عیش و نوش کرده است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، قاضی مسعودی مقام  در جلسه رسیدگی به اتهامات تعدادی از متهمان بانک سرمایه گفت: متهم سید هادی رضوی از مجرای پرداخت رشوه به مدیران بانک سرمایه بدون تودیع وثیقه در حدود ۱۰۷ میلیارد تومان را در سال ۹۱ تا ۹۴ از شبکه بانکی خارج و صرف عیش و نوش، سفر‌های خارجی، خودرو‌های لوکس و ملک کرده است.

نماینده دادستان ادامه داد: متهم احسان دلاویز آزاد با تودیع وثیقه است که متهم به معاونت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق معاونت تحصیل مال از طریق نامشروع به مبلغ ۱۰۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و تحصیل مال از طریق نامشروع به مبلغ ۲ میلیارد تومان است.

نماینده دادستان تصریح کرد: متهم دیگر احسان دلاویز از دوستان سیدهادی رضوی و امامی بوده است که نفوذ قابل توجهی داشته است. سید محمدهادی رضوی برای افزایش خط اعتباری اقدام به پرداخت ۲ میلیارد تومان به آقای دلاویز کرده است که نظر به نقش مؤثر متهم، انتساب معاونت در اخلال عمده در نظام اقتصادی، معاونت در تحصیل مال نامشروع و خیانت در امانت برای او محرز و مسلم است.

نظر شما