در حاشیه فستیوال فیلم کن؛

ملکه اینستاگرام هم جا زد!/ببینید

۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۰۹:۴۱:۱۸
کد خبر: ۸۴۷۰۵۶
ملکه اینستاگرام هم جا زد!/ببینید
سلنا گومز در نشست خبری فیلم «مرده ها نمی میرند» در حاشیه فستیوال فیلم کن صحبت هایی درباره فضای مجازی و خطرات آن کرد و گفت: ‌فکر می کنم برای نسل من، شبکه های مجازی وحشتناک بوده‌ است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سلنا گومز، خواننده و بازیگر ۲۶ ساله معروف که تا پیش از ابتلا به بیماری لوپوس و کمتر شدن حضورش در شبکه‌های اجتماعی با بیشترین دنبال کننده در اینستاگرام عنوان ملکه اینستاگرام را بهش نسبت داده بودند، حال با فیلم «مرده‌ها نمی‌میرند» ساخته جیم جارموش در فستیوال کن حضور دارد.

سلنا در نشست خبری فیلم The Dead Don't Die در حاشیه فستیوال فیلم کن صحبت هایی درباره فضای مجازی و خطرات آن کرد و گفت: ‌فکر میکنم برای نسل من، شبکه های مجازی وحشتناک بوده‌ است. من درک می‌کنم که استفاده از آن به عنوان یک سکو فوق‌العاده است، اما زمانی که می‌بینید دختران و پسران جوان زیادی در معرض آن قرار دارند، من را می‌ترساند و فکر می‌کنم این خطرناک است.

او در پاسخ به این پرسش که آیا او به عنوان فردی که یکی از بیشترین دنبال کننده ها را در این فضا دارد، می تواند تاثیری بر روی امن نگه داشتن آن داشته باشد گفت: فکر می‌کنم امن ساختن این فضا در مقطع فعلی ناممکن باشد. من ارزش جایگاهی که در اختیار دارم را می‌دانم و هر تصویر بی ارزشی را قرار نمی‌دهم و تمایل دارم نیتی در پس آن وجود داشته باشد. مرا به وحشت می‌اندازد. دختران جوانی را می‌بینم که در معرض زورگویی قرار دارند اما صدایشان به جایی نمی‌رسد که [شبکه‌های اجتماعی] در لحظاتی می‌تواند ارزشمند باشد. اما ترجیح می‌دهم احتیاط کنم و زمان استفاده از آن را برای خود محدود کنم.

نظر شما