با نگاهی به زندگی زنان بزهکار حاشیه شهر؛

موسیقی مستند «ماهی‌ها تشنه‌اند» ساخته شد

۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۱۲:۱۹:۱۳
کد خبر: ۸۴۷۱۱۰
موسیقی مستند «ماهی‌ها تشنه‌اند» ساخته شد
موسیقی متن فیلم «ماهی ها تشنه اند» توسط مجید محیط ساخته شده و در حال انجام مراحل فنی است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مستند سینمایی ماهی ها تشنه اند به تهیه کنندگی و کارگردانی سیدحمید میرحسینی نگاهی دارد به زندگی زنان بزهکار حاشیه شهر که در آن سرگذشت و اجتماع اطراف هر کدام از این زنان مورد بررسی قرار می گیرد. 

این مستند 75 دقیقه ای بعد از پژوهش و پیش تولید یک ساله، در آبان ماه سال گذشته کلید خورد که همزمان با تصویر برداری، تدوین آن نیز انجام شد و در فروردین ماه سال جاری به مرحله فنی رسید.

سید حمید میرحسینی فارغ التحصیل رشته سینماست که ساخت 45 فیلم مستند، داستانی و انیمیشن را در پرونده کاری خود دارد که می توان به فیلم های: رو به جایی دور ، زیباست خانه من، آبی تر از آسمان، باد مرا صدا بزن و هجرت از زمین اشاره کرد. 

همچنین سابقه حضور در 50 جشنواره ملی و بین المللی و کسب عناوین مختلف ماحصل فعالیت سینمایی اوست.

دیگر عوامل مستند ماهی ها تشنه اند عبارتند از: 

مدیر تولید و عکاس: سمیرا شیخ مظفری، مدیر تصویر برداری: رضا یارمحمدی، صدابردار: رضا نوروز بیگی، پژوهش: طیبه عباسلو و سیدحمیدمیرحسینی، عنوان بندی و اصلاح رنگ و نور: کیکاووس کاظمی، مترجم و روابط عمومی: ساره نخعی فر، مشاور رسانه ای: سارا کبریایی، مشاور اجتماعی: فائقه مظفری، سرمایه گذار: محسن صنعتی و سیدحمیدمیرحسینی، مجری طرح: سیدجواد اوحدی، دستیار کارگردان: سارا محمدی، دستیار تولید: محسن کاظمی، دستیار تصویر : مرتضی مشایخی، دستیار صدا: منصور میراحمدی و امور فنی : موسسه نقش زمان.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز