خواننده قطعه پرطرفدار «قهرمانی»؛

خواننده قطعه قهرمانی پرسپولیس : من هیچ وقت پرسپولیسی نشدم، پرسپولیسی به دنیا آمدم!

۱۳۹۸/۰۲/۲۷ - ۲۳:۲۵:۵۹
کد خبر: ۸۴۷۲۶۱
خواننده قطعه قهرمانی پرسپولیس  : من هیچ وقت پرسپولیسی نشدم، پرسپولیسی به دنیا آمدم!
حامد طاها خواننده قطعه پرطرفدار «قهرمانی» گفت: اگر کسی کارها و قطعات من را دوست دارد باید بداند پرسپولیسی هستم، اگر دوست ندارد گوش ندهد، هیچ اجباری نیست. پرسپولیس برای ما همیشه یک عشق است که نمی توانیم آن را انکار کنیم.

حامد طاها خواننده ای که کار حرفه ای خود را از سال 90 با انتشار آلبوم «نفس» شروع کرده است، این روزها به دلیل خواندن قطعه «قهرمانی» برای تیم پرسپولیس مورد توجه و علاقه مردم به خصوص طرفداران این تیم محبوب قرار گرفته است.

به بهانه قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و شنیده شدن این قطعه در همه جا، گفت و گویی با این خواننده جوان انجام دادیم که در ادامه حاصل را از نظر می گذرانید.

حامد طاها در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا با اشاره به آغاز کار حرفه ای خود در موسیقی گفت: از سال 90 کار موسیقی را به صورت حرفه ای با آلبوم «نفس» شروع کردم که متاسفانه به دلایل متعددی مورد استقبال چندان قرار نگرفت. این وضعیت ادامه پیدا کرد تا اینکه قطعه «پهنای اروندت سلام» را که به نوعی معرف من به مردم بود منتشر کردم. پس از آن چند تیتراژ در شبکه های مختلف مثل «دوستت دارم مادر»، دوستت دارم پدر» و... کار کردم که خوشبختانه مورد استقبال مردم قرار گرفت.

خواننده قطعه «دوستت دارم مادر»با معرفی کارهای جدید خود گفت: اکنون دو قطعه جدید آماده کردم که همین ماه در روزهای آینده منتشر می شود. پیش از این هم یک قطعه برای نوروز خواندم که پخش شد اما به دلیل اتفاقات ناگوار و درگیر شدن شهرها با سیل، بازخورد مورد انتظار را نگرفت، یک قطعه هم برای ماه مبارک رمضان خواندم که چون تولید ویدئو آن طول کشید انشالله روز شنبه (28 اردیبهشت ماه) از تلویزیون پخش می شود.

حامد طاها برگزاری کنسرت را منوط به گذشت زمان دانست و بیان داشت: اکنون در خصوص برگزاری کنسرت برنامه خاصی ندارم، چون معتقد هستم زود است و مردم باید از جو قطعه «قهرمانی» بیرون بیایند. الان به هر شهری می روم قبل از شروع اجرا، همه با هم این ترک را می خوانند، به همین دلیل منتظر هستم این فضا و جو بگذرد.

این خواننده در ادامه با اشاره به علاقه شدید خود به تیم پرسپولیس افزود: من هیچ وقت پرسپولیسی نشدم، پرسپولیسی به دنیا آمدم. خوشبختانه تمام خاندان ما پرسپولیسی بودند و اصلا تیم دیگری در خانواده ما معنا نداشت که بخواهم طرفدار آن باشم.

وی ماجرای ساخت قطعه «قهرمانی» برای تیم پرسپولیس را توضیح داد و گفت: سالها قبل برای مستندی که مرتبط به 50 سالگی پرسپولیس بود کاری را انجام دادم، به همین بهانه به من پیشنهاد دادند کار رسمی باشگاه را بخوانم که نتیجه آن همین آهنگ «قهرمانی» شد.

این خواننده افزود: قبل از ساخت این قطعه به همراه دوستان تحقیقی انجام دادیم مبنی براینکه چرا در طول این سال ها با اینکه خواننده های مختلفی آهنگ های ورزشی زیادی خواندند اما مورد اقبال مردم قرار نگرفتند و آنها این آهنگ ها را در ورزشگاه ها زمزمه نمی کنند؟! به همین دلیل چند ماهی در ورزشگاه ها حاضر شدیم و شعارهایی را که مردم می خواندند جمع آوری کردیم. در نهایت برآیند این کار، آهنگی شد که به طرفداران پرسپولیس تقدیم کردیم. شعر و ملودی کار را خودم انجام دادم و تنظیم را امید رهبران برعهده گرفت.

طاها با اشاره به اینکه اصلا برایش مهم نیست طرفدار تیم مقابل را از دست بدهد، گفت: در همه جای دنیا وقتی در ویکی پدیا اسم خواننده یا بازیگری را سرچ می کنیم، نام تیم ورزشی مورد علاقه و تمام مسائلی که مربوط به سلیقه و علاقه اوست وجود دارد. طرفدارانش هم او را با وجود تمام سلایقش دوست دارند. اما متاسفانه در ایران اینگونه نیست و اکثر سلبریتی های ما انکار می کنند طرفدار چه تیمی هستند. این مسئله اصلا برای من مهم نیست. چون من روزگارم را با پرسپولیس می گذرانم و با او زندگی می کنم. اگر کسی کارها و قطعات من را دوست دارد باید بداند پرسپولیسی هستم، اگر دوست ندارد گوش ندهد، هیچ اجباری نیست. پرسپولیس برای ما همیشه یک عشق است که نمی توانیم آن را انکار کنیم.

حامد طاها ساخت قطعه ای دیگر که بتواند جای این آهنگ هیت را بین مردم بگیرد سخت دانست و گفت: آهنگی که خواندم خوشبختانه آهنگی نیست که مربوط به زمان خاصی باشد، به همین دلیل همیشه می توان از آن در همه جا استفاده کرد. با توجه به این موضوع، فعلا برنامه ای جهت ساخت قطعه ای دیگر برای پرسپولیس ندارم و معتقد هستم برای من به عنوان خواننده، همچنین آهنگساز، شاعر و... بسیار سخت است قطعه ای بسازیم که روی دست این قطعه هیت بزند.

نظر شما