۳۰ سریال برگزیده ماه رمضان؛

آخرین گناه بازیگری که رفت

۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۳:۵۹:۰۰
کد خبر: ۸۴۷۵۷۷
آخرین گناه بازیگری که رفت
در ماه رمضان تصمیم داریم سریال های ماندگار این مناسبت را بررسی کنیم.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «آخرین گناه» به کارگردانی حسین سهیلی زاده سریالی بود که در ماه رمضان سال ۱۳۸۵ از شبکه دو سیما پخش شد. این سریال در میان سریال‌های ماه رمضان ۱۳۸۵ از بقیه محبوب تر بود و موضوع آن حول محور چشم برزخی می‌گشت.

جمشید مشایخی در نقش (دکتر اکرمی)، حمیدرضا پگاه (دکتر فرهاد مودت)، مینا لاکانی (رؤیا اکرمی)، منوچهر آذر (حاج عبدالله صدوق)، لیلا اوتادی (آوا)، علی دهکردی (احمد صدوق)، اشکان خطیبی (بهروز پناهی)، محمد عمرانی (فخار) و آتیلا پسیانی از بازیگران این سریال بودند.

موضوع داستان بدین ترتیب است که دکتر اکرمی، که فردی وارسته و با ایمان است قبل از مرگش وصیت می‌کند که قرنیه چشمش به عبدالله صدوق که او نیز فرد متدینی است برسد. اما رؤیا دختر دکتر اکرمی با اصرار فراوان چشم پدر را به چشم نامزدش دکتر مودت که او نیز مشکل بینایی دارد پیوند می‌زند. بتدریج مودت چیزهای عجیب و غریبی می‌بیند. اولین بار روح پیرمردی را می‌بیند که از بدنش جدا شده و در دفعات بعدی افراد گناهکار را در آتش مشاهده می‌کند. در واقع هر کسی را که می‌بیند او را با تجسم اعمالش مشاهده می‌کند. او تصمیم می‌گیرد که افراد گناه‌کار را به قتل برساند، اما با رهنمودهای روحانی محل متوجه می‌شود که این کار اشتباه است. نهایتاً رؤیا اکرمی پس از گناهان بسیار در حالی که قصد کشتن مودت را دارد، می‌میرد و مودت او را در میان آتش دوزخ مشاهده می‌کند. این آخرین گناه رؤیا بود...

نظر شما