۳۰ سریال برگزیده ماه رمضان؛

مثلث فتحعلی اویسی، رضا توکلی و ابوالفضل پورعرب کنار سفره رمضان

۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۰۵:۴۸:۳۱
کد خبر: ۸۴۷۵۹۰
مثلث فتحعلی اویسی، رضا توکلی و ابوالفضل پورعرب کنار سفره رمضان
در ماه رمضان تصمیم داریم سریال های ماندگار این مناسبت را بررسی کنیم.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «زیرزمین» نام سریالی است که ماه رمضان ۱۳۸۵ از شبکه سه سیما پخش شد. کارگردان این مجموعه علیرضا افخمی بود و فتحعلی اویسی، بهاره رهنما، ابوالفضل پورعرب، مهتاج نجومی در آن بازی کردند و احسان خواجه امیری هم تیتراژ پایانی این سریال را خواند.

قسمت‌های متعددی از این سریال در دو محله تاریخی تهران، امامزاده یحیی و کوچه‌ پس‌ کوچه‌های پامنار ساخته شدند و از یکی از حمام‌های تاریخی نیز در آن استفاده شد.

زیرزمین داستان سه دوست است که با سند جعلی یک زمین را به یک فرد سرمایه‌دار می‌فروشند و از او کلاهبرداری می‌کنند. اما یکی از آن‌ها پول‌ها را می‌گیرد و قصد دارد تا سهم دو نفر دیگر را هم برای خود بردارد. او پول‌ها را در زیرزمین یک خانه قدیمی پنهان می‌کند و خودش در راه بازگشت تصادف می‌کند و فلج می‌شود، حالا دو نفر دیگر بر سر یافتن پول‌ها رقابت می‌کنند …

فتحعلی اویسی (فرج)، ابوالفضل پورعرب (کلانی)، رضا توکلی (اسدی)، بهاره رهنما (پریا دختر فرج)، مهتاج نجومی (شوکت همسر فرج)، مهران رجبی (صابر)، عمار تفتی (قربون)، سروش صحت (صمد پسر صابر)، مریم کاویانی (معصومه)، صدرالدین حجازی (نعمت)، مرجانه گلچین (مرجان)، احمد علامه (حاج آقا موسویان)، بهمن دان (کورانی)، فرناز رهنما (نرگس دختر نعمت)، پرستو مقدم (همسر اسدی)، منوچهر صفر خانی (صادق همسر مرجان)، معصومه اسکندری (ننه قربون) از بازیگران این سریال بودند.

نظر شما
پرونده ویژه