از کانال بالکان شبکه سحر پخش می شود؛

مستند «حیات در رگ های سرد» روی آنتن تلویزیون

۱۳۹۸/۰۲/۲۹ - ۱۴:۴۴:۵۳
کد خبر: ۸۴۸۰۲۱
مستند «حیات در رگ های سرد» روی آنتن تلویزیون
فیلم مستند «حیات در رگ های سرد» به کارگردانی فتح الله امیری ، یکشنبه 29 اردیبهشت به صورت زیرنویس از کانال بالکان شبکه سحر بر روی آنتن است.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ این مستند که در مدت زمان 58 دقیقه از ساعت 20:20 به وقت تهران پخش می شود ، به بررسی زندگی اسرارآمیز خزندگان غرب ایران بویژه استان ایلام و رفتارهای منحصر به فرد آن ها می پردازد.

در این مستند که توسط حسین ظریف میرزائیان زبانگردانی و ترجمه شده گونه های نادری چون افعی دم عنکبوتی ـــ تکامل یافته ترین افعی دنیا در شکار پرندگان حشره خوار- برای اولین بار به حیات وحش دنیا معرفی می شود. 

زمان ساخت این مستند سه سال بوده و توانسته است تاکنون افتخارات فراوانی در جشنواره های داخلی و خارجی کسب کند که از آن جمله اند: تندیس جشنواره ، نشان فیروزه ، دیپلم افتخار و جایزه بزرگ هشتمین جشنواره سینما حقیقت 1393 و جایزه بهترین تصویربرداری و صدابرداری از همین جشنواره، کاندیدای سیمرغ بلورین بهترین فیلم مستند از سی و دومین جشنواره فیلم فجر 1393، حضور در بخش مسابقه جشنواره «وایلد لایف» نیویورک سال 2015، برنده دیپلم افتخار بهترین فیلم جشنواره رادیو و تلویزیون های آسیا و اقیانوسیه ترکیه .

مستند حیاط وحش

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز