با اعلام سازمان اسناد و کتابخانه ملی؛

"نرگس آبیار"، " الناز شاکر دوست" و "هوتن شکیبا "سفیر شدند

۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۹:۲۰:۴۷
کد خبر: ۸۴۸۶۷۰
نرگس آبیار،  الناز شاکر دوست و هوتن شکیبا سفیر شدند
«نرگس آبیار» و تعدادی از بازیگران فیلم «شبی که ماه کامل شد» با دریافت استوارنامه کتابخانه ملی، سفیر آرشیو ملی هنر شدند.

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ سازمان اسناد و کتابخانه ملی با نمایش خصوصی فیلم "شبی که ماه کامل شد"، تندیس سفیر آرشیو ملی هنر را به نرگس آبیار، هوتن شکیبا، الناز شاکردوست و فرشته صدر عرفایی اهدا کرد.

نرگس آبیار در این مراسم گفت: من از مدت‌ها قبل دنبال موضوع افراط گرایی دینی بودم و حتی به کمپ‌هایی در سوریه هم رفته بودم تا اینکه این طرح به من پیشنهاد شد و از آن استقبال کردم.

وی افزود: من به همراه مرتضی اصفهانی همکاری بسیار خوبی را در زمینه نگارش فیلمنامه این فیلم تجربه کردم و بازخورد‌های خوبی از تماشاگران گرفتم.

در این مراسم از کتابی با عنوان «رساله جهاد» نوشته قایم مقام فراهانی که قدیمی‌ترین نسخه درباره جهاد است رونمایی شد.

این کتاب در سال ۱۲۳۳ هجری قمری نوشته و به چاپ سربی منتشر شده است.

در مراسم نمایش فیلم "شبی که ماه کامل شد"، رضا لک زایی یکی از افرادی که عبدالمالک ریگی پنج ماه او را گروگان گرفته بودند حضور داشت و درباره کتاب خود با عنوان تاسوکی سخنرانی کرد.

"شبی که ماه کامل شد" فیلمی به کارگردانی نرگس آبیار، نویسندگی نرگس آبیار و مرتضی اصفهانی و تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی محصول سال ۱۳۹۷ است.

این فیلم برای نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فجر به نمایش درآمد و با نامزدی در ۱۳ رشته این جشنواره، توانست ۶ سیمرغ بلورین بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین چهره پردازی را به خود اختصاص دهد.

شبی که ماه کامل شد

 

نظر شما
پرونده ویژه