با روی پرده رفتن «جان ویک»؛

سلطه انتقام جویان در آمریکا پایان یافت

۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۰۹:۰۰:۳۹
کد خبر: ۸۴۸۶۸۷
سلطه انتقام جویان در آمریکا پایان یافت
فیلم «انتفام جویان: آخر بازی» پس از سه هفته متوالی، جای خود را در صدر گیشه فروش هفتگی سینمای آمریکا به فیلم جدید «جان ویک» با بازی «کیانو ریوز» داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ فیلم اکشن «جان ویک: فصل ۳» با بازی «کیانو ریوز» در نقش اصلی در هفته نخست در سینماهای آمریکا در بیش از ۳۸۰۰ سالن به روی پرده رفت و با فروش فراتر از انتظار ۵۷ میلیون دلاری توانست به سلطه سه هفته‌ای فیلم «انتقام جویان: آخر بازی» در گیشه آمریکا پایان داد که این هفته ۲۹.۴ میلیون دلار فروخت.

«جان ویک: فصل ۳» همزمان با سینماهای آمریکا در ۶۶ کشور خارجی نیز اکران خود را آغاز کرد و با فروش ۳۵ میلیون دلاری، فروش جهانی این فیلم را در هفته نخست اکران به ۹۲ میلیون دلار رساند. این فیلم به کارگردانی «چاد استالسکی» با بازی مجدد «کیانو ریوز» در نقش یک آدمکش حرفه‌ای همراه است که در جستجوی تروریست‌ها است.

اما فیلم ابرقهرمانی «انتقام جویان: آخربازی» با رساندن فروش خود به ۷۷۱ میلیون دلار جایگاه دوم پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای آمریکا را از «آواتار» (۷۶۱ میلیون دلار) گرفت و تنها «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» (۹۳۷ میلیون دلار) را بالای خود می‌بیند.

این فیلم در گیشه جهان نیز با فروش ۲.۶ میلیون دلاری در رتبه دوم پرفروش‌ترین فیلم‌هاری تاریخ سینما قرار دارد و فاصله کمی تا شکستن رکورد ۲.۷۸ میلیارد دلاری و تاریخی «آواتار» دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز